۶ سال پیش

استخدام ۴ رده شغلی در شرکت طراحی داخلی و غرفه

حضوری
سابقه ندارد

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

آگهی استخدام طراح، کارشناس فروش و منشی در تهران

شرکت طراحی داخلی و غرفه های نمایشگاهی در تهران استخدام می نماید:

ردیف عنوان شغل توضیحات
1 طراح غرفه های نمایشگاهی
(طراح حرفه ای و کارآموز)
دانش و مهارت لازم برای کار:
مسلط به تمام نرم افزارهای طراحی ۳DMax و Vray و Sketch Up و AutoCad (تسلط به تمام نرم افزارها)
آشنا به اصول طراحی و اجرا
با انگیزه، دارای روحیه کار گروهی و پیگیری و پشتکار بالا
شرح وظایف:
طراحی فاز یک و دو غرفه های نمایشگاهی
بازدید از پروژه ها
2 طراح گرافیست دانش و مهارت لازم برای کار
مسلط به نرم افزارهای گرافیکی از جمله Ps، Ai، Corel، InD، و …
آشنا با ساخت موشن گرافیک
آشنا به اصول عکاسی حرفه ای و رتوش عکس ها
آشنا با شبکه های اجتماعی و دیجیتال مارکتینگ
آشنا با تولید محتوا
شرح وظایف:
طراحی کارهای گرافیکی مربوط به غرفه های نمایشگاهی
طراحی و به روز رسانی رزومه شرکت
به روز رسانی و تولید محتوا در وب سایت و شبکه های اجتماعی شرکت و خبرنامه
بازدید و عکاسی از پروژه ها و مستند سازی و تهیه آرشیو از پروژه ها
رعایت کامل اصول و قوانین شرکت و برقراری ارتباط خوب با کل مجموعه
3 کارشناس بازاریابی و فروش غرفه های خاص نمایشگاهی دانش و مهارت لازم برای کار
علاقه مند به معماری و دکوراسیون و غرفه های نمایشگاهی، برگزاری، اجرای همایشها و نمایشگاهها
آشنا به اصول فن بیان و مذاکره و بازاریابی تلفنی
روابط عمومی قوی و دارای توانایی برقراری ارتباط با مشتریان برای معرفی خدمات شرکت
با انگیزه، دارای روحیه کار گروهی و پیگیری و پشتکار بالا
آموزش پذیر
شرح وظایف:
معرفی مجموعه و خدمات شرکت به مشتریان
آموزش راه های برقراری ارتباط با مشتریان
نحوه شناسائی مشتریان بالقوه و سگمنت های مورد نظر مجموعه (به صورت حضوری ، تلفنی و مکاتبه ای)
آموزش ارائه مشاوره و راهنمایی درباره خدمات به مشتریان
مدت زمان کارآموزی: ۱ ماه، استخدام بعد از پایان کارآموزی با حقوق
حقوق ثابت + پورسانت + بیمه
4 .منشی خانم (حداکثر سن ۳۰ سال)
دانش و مهارت لازم برای کار:
فعال، دقیق، پیگیر و مسئولیت پذیر
روحیه بالا برای کار گروهی و قدرت تعامل مناسب
مسلط به امور اداری و دفتری
مسلط به ICDL
آشنا به حسابداری و نرم افزارهای مربوط به حسابداری
آشنايي با کاربری کلی رایانه و اينترنت
برخورد مناسب و پاسخ‌گویی با حوصله به کلیه تماس های تلفنیشرح وظایف:
تنظیم برنامه ها و پیگیری امور مشتریان
تنظیم پیش فاکتور و انجام امور مالی و بیمه
پاسخ‌گویی به تماس تلفنی مشتریان و یا ارسال اطلاعات به وسیله نمابر یا E-Mail يا تلگرام درحداقل زمان
دسته بندی و پاسخگویی به مکاتبات (فارسی و انگلیسی) از طریق ایمیل ها(تلگرام ها)ی کاری مستندسازی و ایجادبایگانی
رعایت کامل اصول و قوانین شرکت و برقراری ارتباط خوب با کل مجموعه

ساعت کاری از ساعت ۹  الی ۱۷، پنج شنبه ها تا ساعت ۱۳، محدوده سعادت آباد

متقاضیان واجد شرایط میتوانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره درج شده در آگهی تماس حاصل نمایند و یا سوابق تحصیلی و کاری در قالب فایل pdf به همراه مشخصات خود را به ایمیل و یا شماره موبایل اعلام شده تلگرام نمایند.

لطفا در عنوان ایمیل یا ابتدای پیام عنوان شغلی را درج نمایید.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=925187
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه