۶ سال پیش
استخدام Customer Success Manager در رایچت
اطلاعات بیشتر
آگهی استخدام شرکت رایچت پلتفرم در تبریز
شرکت رایچت پلتفرم گفتگوی آنلاین و ارتباط با مشتریان واقع در تبریز استخدام می نماید:
ردیف | عنوان شغلی | مسئولیت ها |
1 | Customer Success Manager (پشتیبانی مشتریان) |
* ارتباط با مشتری و رفع نیاز ها و سوالات آنها * آموزش مشتری برای استفاده بهینه از رایچت * آموزش مشتری برای جذب وحفظ مشتری * آموزش مشتری برای استفاده بهینه از سایت آنها در راستای پشتیبانی * تهیه نقشه راه موفقیت برای مشتریها * همراهی آنها در تمام مراحل نقشه راه موفقیت * تهیه محتوا در راستای مراحل مختلف نقشه راه موفقیت * همراهی و پیگیری پیشرفت هر مشتری * تهیه case studyهای موفقیت مشتریهای دیگر * راهنمایی مشتریها در زمینه پشتیبانی آنلاین کاربرانشون |
معرفی شرکت:
رایچت پلتفرم گفتگوی آنلاین و ارتباط با مشتریان است که شما میتوانید با نصب این افزونه بصورت مستقیم با بازدیدکنندگان وب سایتتون گفتگو (چت) کنید. کاربران آنلاین رو مشاهده کنید، ببینید کاربران در سایتتون چیکار میکنند و نسبت به رفتار کاربران بهشون پیامهای هوشمند بفرستید و یا بصورت مستقیم پیام بفرستید و مکالمه رو شروع کنید.
شما میتوانید در پنل گفتگوی رایچت به همراه هم تیمیهاتون پشتیبانی کنید و بصورت تیمی بفروشید. گفتگوی خودتون رو انتقال بدید و یک تجربه پشتیبانی عالی به مشتریانتون ارائه بدید.
اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
- ثبتنام —
- ایمیل —
- تلفن —
دستهبندی آگهیهای استخدام