۹ سال پیش

اشتغال زایی ۲۳ هزار نفر در گیلان

منقضی شده
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

اشتغال زایی در گیلان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان از اشتغال‌زایی 23 هزار و 193 نفر از ابتدای امسال تاکنون در این استان خبر داد.
خبرگزاری فارس: اشتغال‌زایی 23 هزار نفر در گیلان
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمود ایزددوست بعد از ظهر امروز در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری گیلان با اشاره به دایر کردن نمایشگاه فرش در استان اظهار کرد: نمایشگاه دائمی فرش گیلان با جابه‌جایی اداره کار در رشت راه‌اندازی می‌شود.
وی در ادامه به تکلیف ایجاد 24 هزار و 45 نفر اشتغال در گیلان طی سال 93 اشاره کرد و افزود: از ابتدای امسال تاکنون تعداد 23 هزار و 193 شغل جدید در استان ایجاد شده است.
ایزددوست با بیان اینکه 853 نفر اشتغال‌زایی جدید تعهد دستگاه‌های مختلف گیلان تا پایان سال باقی‌مانده است، تصریح کرد: 87 درصد از تعهدات اشتغال‌زایی استان تاکنون تحقق پیدا کرده است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان اشتغال‌زایی سازمان صنعت، معدن و تجارت، اداره کل حمل و نقل و پایانه‌ها، آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی، بهزیستی و ... را بیش از تعهدات پیش‌بینی شده خواند و بیان کرد: بانک رفاه 119 درصد تعهد پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی را اجرایی کرده است.
وی با اشاره به انجام تعهد پرداخت 71 درصدی تسهیلات توسط بانک ملی، خاطرنشان کرد: بانک‌های صادرات 53 درصد، سپه 39 درصد، ملت 28 درصد و پست‌بانک 11 درصد از تعهدات خود را انجام دادند.
پرداخت 27 میلیارد تومانی تسهیلات صندوق مهر امام رضا(ع) گیلان
سرپرست صندوق مهر امام رضا(ع) گیلان نیز در جلسه مذکور به بودجه 25 میلیارد تومانی اشتغال‌زایی این صندوق در سال 93 اشاره کرد و گفت: در شش ماه نخست امسال پرداختی نداشتیم، اما از ابتدای مهر ماه تاکنون 2 هزار و 772 مصوبه به تصویب رسیده است.
محمدمهدی پتکی به پرداخت 27 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی صندوق مهر امام رضا(ع) اشاره کرد و افزود: تاکنون 17 میلیارد و 800 میلیون تومان در قالب 2 هزار و 256 مورد جذب شده است.
وی با بیان اینکه 185 مصوبه هنوز باقی‌مانده است، تصریح کرد: در مدت 15 روز آینده پرداختی‌های صندوق مهر امام رضا(ع) به بیش از اعتبارات جذب شده، می‌رسد.
پتکی خواستار همکاری بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات به متقاضیان شد و اظهار کرد: مبلغ یک‌ میلیارد و 500 میلیون تومان از طرف بانک‌ها مجوز پرداخت داریم، اما هیچکدام از بانک‌های عامل پاسخ‌گو نیستند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=263559
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد