۹ سال پیش

اشتغال کارمند دولت شدن نیست!
No Image

اشتغال کارمند دولت شدن نیست!

منقضی شده

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

کمک به بخش خصوصی با ارائه تسهیلات

سید محمد احمدی،شامگاه دوشنبه در نشست مشترک شورای اداری استان فارس و شهرستان کوار افزود:سیاست ما باید به سمت کوچک کردن و چابک کردن دولت باشد نه گسترده کردن آن.

وی اضافه کرد: لازمه دانشگاه رفتن که کارمند شدن نیست، چه اشکال دارد که یک فارغ التحصیل دانشگاهی در بخشی غیر دولتی مشغول فعالیت شود و حتی با استفاده از دانش و تخصص خود زمینه اشتغال افراد دیگری را نیر فراهم کند؟

استاندارفارس گفت: دولت هم در این راه حمایت خواهد کرد، هم با سرعت بخشیدن به روند کارها و هم با پرداخت تسهیلات، فقط می طلبد که مردم پای کار بیایند و سرمایه های خود را نیز به میدان بیاورند.

احمدی بیان کرد: مدیران، پروژه های سرمایه گذاری را در پیچ و خم کاغذبازی های اداری متوقف و معطل نکنند.

استاندارفارس گفت:امروزشرایط کشوربه گونه ای است که نباید از دولت انتظار داشت که خودش کارخانه بسازد و کارخانه داری کند.

وی افزود: دولت می تواند با فراهم کردن زیرساخت ها و ارائه تسهیلات ارزان قیمت بخش خصوصی را کمک کند تا در عرصه های مختلف اقدام به سرمایه گذاری کند.

شهرستان کوار در جنوب شیراز واقع شده است

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=122093
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد