۷ سال پیش

اشتغال ۱۰۰ درصدی فرزندان زنان تحت پوشش

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

 

رئیس ستاد توانمند سازی زنان سرپرست خانوار شهرداری تهران گفت: بانوان زیر نظر ستاد توانمند سازی زنان خانوار، بانوان بهبود یافته را به مرحله اشتغال می رساند.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار اشتغال بانوان اینجا کلیک کنید


به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، فهیمه فیروزفر گفت: مهارت آموزی فرزندان زنان سرپرست خانوار توسط کمیته یکپارچه سازی خدمات شهرداری تهران صورت می گیرد و سعی کردیم به خانواده ها رسیدگی بیشتری صورت گیرد.
فیروز فر با اعلام اینکه به تازگی در شهرداری تهران مراکز بهاران شکل گرفته است، افزود: این مراکز برای معتادانی است که اعتیاد خود را ترک کرده و پاک شده اند و در این مراکز می توانند مشغول به کار بشوند به طوری که برای خانم ها نیز مرکز بهارانی راه اندازی کردیم و در واقعه ۹ ماه این بانوان با ما به صورت شبانه روزی زندگی میکنند تا به مرحله مهارت رسیده و پس از آن مشغول به کار می شوند.
رئیس ستاد توانمند سازی زنان سرپرست خانواربا اعلام اینکه مهارت آموزی که ما به زنان و فرزندان شان پیشنهاد می دهیم آموزش های است که صدر صد به اشتغال می انجامد، افزود: تقا ضای ما از این افراد این است که در مراکز ثبت نام کرده و از آموزش ها تا زمان معین بهره کافی ببرند تا بتوانند به کار آفرینی و اشتغال برسند.
وی با اعلام این که بزرگترین و بهترین مرکر ساخت طلا را ستاد توانمند سازی زنان سرپرست خانوار شهرداری تهران افتتاح کرده است، افزود: از طراحی کامیپوتر ی تا ساخت کامل زیور آلات را در این مرکز آموزش می دهیم
فیروز فر با اشاره به این که نهایتا ما این بودجه ای که برای آموزش زنان سرپرست خانوار و فرزندان آنها داریم در مدت یک سال آینده قابل استفاده است، افزود: امیدوارم که افراد بتوانند از این فرصت بهره کافی را ببرند

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=606446
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد