۷ سال پیش

اشتغال ۲۲ هزار نفر از فرزندان ایثارگر در دولت یازدهم
اطلاعات بیشتر

 

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: سهمیه اشتغال 25 درصدی در دولت یازدهم به 47 درصد افزایش یافته و طی این مدت نیز 22 هزار نفر استخدام و جذب بازار کار شده اند.

جهت مشاهده صفحه اصلی اخبار استخدام فرزندان شاهد و جانباز کلیک کنید


به گزارش ایرنا، مهدی ایزدی روز دوشنبه در آیین افتتاح استخر شهدای غواص استان در شهرکرد از محقق نشدن سهمیه استخدام 25 درصدی اشتغال ایثارگران در دولت های گذشته انتقاد کرد و تصریح کرد: در صورتی که این میزان سهمیه از ابتدای طرح اجرا می شد، ما اینک شاهد بیکاری در جامعه هدف نبودیم.
وی اظهار کرد: هم اکنون تمام دستگاه های دولتی و اجرایی کشور موظف به اجرای قانون اشتغال ایثارگران هستند.
ایزدی ابراز امیدواری کرد: با تغییر قانون استخدام جامعه هدف جذب بازار کار شوند.
وی همچنین گفت: هم اکنون 47 هزار نفر از فرزندان خانواده های شهدا و جانبازان بیکارند که از این تعداد 24 هزار نفر دیپلم و زیردیپلم هستند.
وی با اشاره به اهمیت ایجاد اشتغال برای جامعه هدف افزود: امسال به منظور ایجاد اشتغال برای جامعه ایثارگری کشور تفاهم نامه آموزشی با سازمان آموزش فنی و حرفه ای منعقد شده است.
ایزدی به ایجاد 27 هزار فرصت شغلی از طریق پرداخت تسهیلات برای جامعه ایثارگری در سال گذشته اشاره کرد و گفت: پرداخت تسهیلات به منظور اجرای طرح های خود اشتغالی و اشتغال های خرد یکی از برنامه های سال جاری بنیاد شهید و امور ایثارگران است.
وی به انعقاد تفاهم نامه با شهرک های صنعتی کشور اشاره کرد و گفت: در این تفاهم نامه مقرر شده که 110 رابط ایثارگر در 110 شهرک صنعتی فعال کشور به منظور شناسایی فرصت های شغلی و ظرفیت های کارآفرینی مستقر شوند.
معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور به منظور شرکت در آیین افتتاح استخر شهدای غواص چهارمحال وبختیاری به شهرکرد سفر کرده است.
استخر شهدای غواص چهارمحال و بختیاری در زمینی با 2 هزار و 170 مترمربع مساحت از محل اعتبارهای استانی و ملی احداث شده است.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=660506
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد