۸ سال پیش

اضافه شدن هزارو ۲۰۰ نفر نیروی کارشناس تا پایان امسال
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

تا پایان امسال، هزارو 200 نفر نیروی کارشناس به سازمان اضافه می گردد

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار و اطلاعیه های استخدامی سازمان ثبت اسناد اینجا کلیک کنید


معاون رئیس قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور لازمه داشتن یک سازمان پویا و توسعه یافته را شناخت نیروی انسانی و بکارگیری صحیح و درست آن دانست.

به گزارش روابط عمومی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، دکتر تویسرکانی در جمع رؤسای واحدهای ثبتی کرمان با تاکید بر جایگاه و نقش راهبردی مدیریت در هر مجموعه ای گفت: نقش مدیریت در پیشبرد اهداف سازمانی یک نقش تعیین کننده و غیرقابل انکار است و می توان گفت هدایت درست منابع به مراتب با اهمیت تر از داشتن آن است و در انتخاب مدیران تمامی گزینش های لازم باید بعمل آید و این موضوع از حساسیت ها و اولویت های سازمان است.

وی لازمه یک مدیریت صحیح را در ارزیابی درست از مجموعه تحت مدیریت دانست و افزود: مدیران باید همواره نظارت و کنترل را در اولویت برنامه های خود قرار دهند تا بتواند با حرکت هدفمند نقاط ضعف و آسیب های پیش رو را مورد شناسایی قرار دهد و در جهت پوشش و اصلاح آن اقدام نماید زیرا شناخت اولویت ها و توجه به سیاستها باعث می شود با وجود منابع محدود نتایج بهتری بدست آورد که حرکت اصلاحی سازمان در سالیان اخیر خود بهترین گواه این مهم است.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: با وجود تلاش های صورت گرفته در سالیان اخیر برای اصلاح زیرساختارها و فرایندها؛ باید بدانیم در یک مجموعه پویا و متحرک اصلاحات و تغییرات اجتناب ناپذیر است و هیچگاه نباید از تغییرات ترسید و باید خود را با تحولات روزمره همراه و همسو نمود و سازمان ثبت بطور ویژه این موضوع را در اولویت برنامه های خود قرار داده است.

دکتر تویسرکانی شایسته سالاری را بهترین راه بکارگیری نیروی انسانی برشمرد و خاطرنشان کرد: در ادامه اصلاحات صورت گرفته در سازمان در استخدام نیروهای جدید نیزتلاش فراوان شده تا با انتخاب و گزینش نیروی انسانی متخصص و کارآمد ، روح تازه در بدنه سازمان دمیده شود و انشاءالله تا پایان امسال، هزارو 200 نفر نیروی کارشناس به سازمان اضافه می گردد و امیدواریم این نیروها منشاء حرکت و تحول هرچه بیشتر در سازمان شوند.

وی سازمان ثبت اسناد را یک سازمان تحول گرا خواند و افزود: در شرایطی که سازمان به سمت ارائه خدمات مدرن پیش می رود، بدون شک پیشبرد این هدف نیازمند بکارگیری نیروی انسانی باهوش،توانمند و با انگیزه است تا سازمان بتواند به یک مجموعه چابک و پویا تبدیل شود.

وی طرح کاداستر را یک طرح ملی خواند و تاکید کرد: در پیشبرد طرح کاداستر علاوه بر استفاده از تمامی ظرفیت های ممکن ، از ظرفیت ها و امکانات سایر سازمانها نیز باید استفاده شود و تمامی دستگاه های اجرائی باید بدانند اجرای کاداستر، یک طرح عظیم ملی است که انجام آن می تواند از بسیاری مفاسدپیشگیری بعمل آورد و با اجرای آن ، تمامی کشور از فواید و دستاوردهای این طرح عظیم بهره مند گردد و بدون شک منافع ملی برای تمامی دست اندرکاران نظام در اولویت است.

دکتر تویسرکانی یادآور شد: نتایج تمامی خدمات برای مردم همواره قابل مشاهده و ملموس است و مردم بهتراز هرکسی می توانند در مورد نتایج خدمات قضاوت کنند و همانگونه که اثرات هر آسیبی در جامعه مشهود است نتایج هرگونه خدمت و تغییری نیز ملموس و قابل مشاهده است.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=538444
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد