۶ سال پیش

اطلاعيه سازمان سنجش در خصوص تكميل ظرفيت دانشگاه‌ های علوم پزشكی
اطلاعات بیشتر

اطلاعيه سازمان سنجش در خصوص تكميل ظرفيت دانشگاه‌ های علوم پزشكی

جهت مشاهده صفحه اصلی استخدام دانشگاه های علوم پزشکی اینجا کلیک کنید


خبر 11 تیر 96: اطلاعيه سازمان سنجش آموزش كشور در خصوص تكميل ظرفيت دانشگاه‌هاي علوم پزشكي كشور در برخي از رشته محل‌هاي سومين آزمون استخدامي متمركز در سال 1395 به منظور انجام ساير مراحل جذب و استخدام (انجام بررسي مدارك و ساير مراحل گزينش)

بدين وسيله به اطلاع آن دسته از داوطلبان شركت كننده در سومين آزمون استخدامي متمركز دانشگاه‌هاي علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني )مورخ 1395/8/21 ( مي‌رساند كه وزارت بهداشت در نظر دارد به منظور تكميل ظرفيت در برخي از رشته محل‌ها، نسبت به انتخاب و پذيرش از بين شركت‌كنندگان داراي حد نصاب كه در نتايج اعلام شده قبلي پذيرش نشده‌اند بر اساس اولويت‌هاي بومي و نمرات فضلي (پس از برسي و تأييد مدارك ارائه شده) اقدام نمايد.

در اين راستا از شركت‌كنندگان داراي اولويت حسب مورد از سوي دانشگاه‌هاي علوم پزشكي داراي ظرفيت، جهت بررسي مدارك، دعوت به عمل خواهد آمد. لذا متقاضيان لازم است به منظور اطلاع از نحوه معرفي افراد مشمول و متعاقباً زمان و مكان حضور افراد براي بررسي مدارك به سايت دانشگاه علوم پزشكي مربوطه مراجعه نماييد.

نكات مورد توجه:

1. بديهي است دعوت ازداوطلب توسط هريك از دانشگاه هاي علوم پزشكي براي بررسي مدارك به منزله قبولي فرد تلقي نمي‌گردد و شرايط كليه دعوت‌شوندگان در مقايسه با ساير داوطلبان داراي سهميه مشابه مورد بررسي قرار خواهد گرفت و پذيرش نهايي به ترتيب نمرات فضلي افراد و با توجه به ظرفيت مورد نياز، تعيين خواهد شد. همچنين در صورت نقص در مدارك و مستندات ارائه شده و عدم تأييد اطلاعات ثبت‌نامي، هيچ گونه اعتراضي از طرف داوطلب وارد نخواهد بود.

2. درصورت دعوت از داوطلب عدم مراجعه در زمان مقرر به منزله انصراف از ادامه روند استخدام مي‌باشد و داوطلب حق اعتراض نخواهد داشت.

3. اعلام نتيجه نهايي از طريق دانشگاه علوم پزشكي مربوطه به طريق مقتضي صورت خواهد گرفت. لذا تا زمان اعلام نتايج نهايي از مراجعه حضوري به سازمان اداري و استخدامي كشور، سازمان سنجش آموزش كشور و يا وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشكي اكيداً خودداري نماييد و درصورت هرگونه سوال منحصراً مي توانيد با دانشگاه علوم پزشكي ذي ربط تماس حاصل نموده و يا مراجعه نماييد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=613674
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه