۱۱ سال پیش

اطلاعیه استخدامی ۴۰۰۰ نفر نیرو در صنعت آب و برق کشور
اطلاعات بیشتر

 

متن اطلاعیه

تهران- معاون تحقیقات و منابع انسانی وزارت نیرو از جذب چهار هزار نفر در بخش های دولتی و غیردولتی وزارت نیرو خبر داد و گفت : آزمون استخدامی این افراد دی ماه برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا،ˈعلیرضا قاسمی پور افشارˈ روز جاری (دوشنبه ) در نشستی خبری درباره زمان برگزاری آزمون متقاضیان استخدام در وزارت نیرو اظهار داشت: در صورتی که آزمون استخدامی این افراد تا زمان مقرر انجام نشود ، وزارت نیرو در پست ها و خطوط انتقال و مراکز راه اندازی شده ، با کمبود نیرو مواجه خواهد بود.

وی عنوان کرد : از ابتدای برنامه چهارم توسعه تاکنون وزارت نیرو مجوزی برای استخدام نداشته ، اما با توسعه چشمگیر این صنعت و خروج نیروهای کارآمد ازاین وزارتخانه جذب نیروی انسانی ضروری است.

قاسمی پور افشار ادامه داد: طی برنامه چهارم توسعه ۱۴ شرکت آب منطقه ای و بیش از ۲۵ پست برق احداث شده و اداره این مجموعه ها نیازمند نیروی انسانی کارآمد است.

قاسمی پور افشار با اشاره به خروج ۹ هزار ۹۰۰ نفر از کارکنان وزارت نیرو طی سال های اخیر اظهار داشت: به منظور جایگزینی این نیروها در برنامه پنجم توسعه کشور درخواست استخدام سه هزار و ۳۰۰ نفر ارائه شد و مجوز این استخدام ۱۷ اردیبهشت ماه امسال صادر گردید.

معاون وزیر نیرو تصریح کرد: ۲ هزار نفر از این تعداد در بخش های فنی و یک هزار و ۲۰۰ نفر در بخش های کارگری به کار گرفته می شوند.

قاسمی پور افشار همچنین گفت : وزارت نیرو طی برنامه چهارم توسعه ۷۰۰ نفر از نیروهای نخبه را جذب کرد که بر این اساس در مجموع حدود چهار هزار نفر در وزارت نیرو استخدام می شوند.

قاسمی پور افشار همچنین از تمدید زمان ثبت نام استخدام ۶۲۹ نفر در بخش های غیر دولتی وزارت نیرو تا آخر وقت اداری ۱۶ آبان ماه جاری خبر داد و افزود: جذب نیرو در این بخش با تصویب مجمع شرکت ها و تایید وزیر نیرو انجام می شود.

وی اضافه کرد: این افراد در هشت شرکت توزیع برق پنج شرکت مدیریت تولید برق و ۲۰ شرکت آبفای شهری استخدام خواهند شد.

براساس اظهارات ، معاون وزیر نیرو در زمان کنونی ۲۳ هزار و ۷۲۰ نفر در بخش های دولتی و ۴۹ هزار و ۹۱۵ نفر در بخشهای غیر دولتی وزارت نیرو مشغول به کار هستند.

** تبدیل وضعیت ۱۵ هزار نیروی شرکتی

قاسمی پور افشار در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی این وزارتخانه گفت: ۲۵ هزار و ۵۱۷ نفر نیروی شرکتی در وزارت نیرو مشغول به کار بودند که از این تعداد ۱۵ هزار ۲۰۴ نفر تبدیل وضعیت شده و سایر افراد هم باید شرکت تعاونی تشکیل دهند.

وی همچنین درخصوص سهم وزارت نیرو از ۲ میلیون ۵۰۰ هزار شغل ایجاد شده در کشور گفت: تعهد وزارت نیرو از این تعداد در سال گذشته ۳۶ هزار نفر بود که این رقم محقق شده است.

قاسمی پور افشار افزود: در سال جاری نیز باید ۴۵ هزار و ۳۴۱ شغل ایجاد شود که تا کنون ۲۷ درصد از این برنامه در سال جاری محقق شده است.

 

منبع خبر ایرنا

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=5327
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد