۷ سال پیش

اعتراض مربیان پیش‌دبستان به آزمون استخدامی آموزش و پرورش
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

اعتراض مربیان پیش‌دبستانی به آزمون استخدامی آموزش و پرورش

جهت مشورت و تبادل نظر در رابطه با آزمون استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید


خبر 19 مرداد 94: اعتراض مربیان پیش‌دبستانی به آزمون استخدامی آموزش و پرورش (منبع: خبرگزاری تسنیم)

خبرگزاری تسنیم: عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به اعتراض مربیان پیش‌دبستانی به آزمون استخدامی آموزش و پرورش گفت: وضعیت مربیان پیش‌دبستانی در آزمون استخدامی آموزش‌ و پرورش امروز در کمیسیون آموزش مجلس بررسی خواهد شد.

قاسم جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم با اشاره به اعتراض مربیان پیش دبستانی نسبت به آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش اظهار داشت:‌قرار است امروز مسئولان آموزش و پرورش به جلسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بیایند و اگر آنها به وعده خود عمل کرده و به جلسه بیایند، وضعیت مربیان پیش دبستانی را در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش بررسی خواهیم کرد.
وی افزود:‌باید برای حل مشکل مربیان پیش دبستانی که اغلب آنها زنان هستند، چاره‌ای اندیشید. جذب نیروی زن در آزمون استخدامی آموزش و پرورش محدود است و این موضوع باعث شده تا بسیاری از مربیان پیش دبستانی که از میان زنان هستند از شرکت در آزمون بازبمانند.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بیان کرد: در آزمون استخدامی آموزش و پرورش شرط سنی را برای مربیان پیش دبستانی لحاظ کرده‌اند به گونه‌ای که به ازای سنوات خدمت به حداکثر سقف سنی آن‌ها اضافه می‌شود که بر این اساس تعداد دیگری از مربیان پیش دبستانی از شرکت در آزمون باز می‌مانند و باید این موضوع را حل کرد.
به گزارش تسنیم،‌ امروز تعدادی از مربیان پیش دبستانی در اعتراض به آزمون استخدامی آموزش و پرورش مقابل مجلس تجمع کرده‌اند.


خبر 18 مرداد 94: تجمع مربیان پیش دبستانی مقابل مجلس در اعتراض به نحوه برگزاری آزمون استخدامی (منبع: خبرآنلاین)

جمعی از معلمان پیش دبستانی با تجمع مقابل مجلس شورای اسلامی به نحوه برگزاری آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش اعتراض کردند.معلمان پیش دبستانی عنوان می‌کردند که در اصل قرار بوده آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش برای استخدام مربیان پیش دبستانی باشد درحالی که این وزارت‌خانه به همه داوطلبین استخدام در آموزش و پرورش اعلام کرده در این آزمون شرکت کند. معلمان پیش دبستانی خواستار پیگیری این موضوع از سوی نمایندگان مجلس هستند. آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش قرار است در شهریور ماه برگزار شود.


خبر 18 مرداد 94: جمعی از مربیان پیش‌دبستانی و معلمان حق‌التدریسی در برابر مجلس تجمع کردند (منبع: خبرگزاری فارس)

جمعی از مربیان پیش‌دبستانی و معلمان حق‌التدریسی با تجمع در برابر مجلس خواستار اجرای طرح «حق‌التدریس» شدند.
به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، جمعی از معلمان پیش دبستانی، شرکتی و حق‌التدریسی صبح امروز یکشنبه 18 مرداد در برابر مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.
این افراد با در دست داشتن پلاکاردهایی خواستار اجرای طرح «حق‌التدریس» شدند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=388811
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد