۸ سال پیش

اعطای بورس خارج از کشور
No Image

اعطای بورس خارج از کشور

منقضی شده

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

اعطای بورس خارج به 100 دانشجوی دوره دکتری

معاون وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری و رییس سازمان امور دانشجویان گفت: در سال جاری به 100 نفر از بین نفرات پذیرفته شده در آزمون دوره دکترای نیمه متمرکز، بورس خارج از کشور اعطا می شود.

مجتبی صدیقی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاه ایرنا این مطلب را بیان کرد.
براساس نتایج اولیه آزمون دوره دکتری (PHD) نیمه متمرکز سال 1394 دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور که چهارشنبه 26 فروردین ماه اعلام شد، 56 هزار و 740 داوطلب از 164 هزار و 587 داوطلب در جلسه آزمون، مجاز به انتخاب رشته شده اند و متقاضیان دریافت بورس خارج از کشور در زمان انتخاب رشته باید گزینه مربوطه را نیز انتخاب کنند.
صدیقی درباره ظرفیت بورس داخل کشور نیز گفت: بورس داخل فقط به دانشگاه های کوچک، در حال توسعه و جدید التاسیس اعطا خواهد شد.
معاون وزیر علوم افزود: ما ظرفیت های بورس داخل را به دانشگاه ها ابلاغ می کنیم و دانشگاه ها نیز مطابق با روال گذشته افراد مورد نظر خود را برای دریافت بورس معرفی می کنند.
در آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال 1394 تعداد 201 هزار و 660 داوطلب ثبت نام کرده اند که از این تعداد 87 هزار و 512 نفر زن (43.40 درصد ) و 114 هزار و 148 نفر مرد (56.60 درصد) هستند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=287928
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد