۷ سال پیش

اعطای ۱۶۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال‌زایی به بهبودیافته‌گان اعتیاد در شهرضا
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

 

رئیس اداره بهزیستی شهرضا گفت: در سال گذشته ۱۶۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال‌زایی به ۲۲ نفر از بهبودیافته‌گان مواد مخدر پرداخت شد.

جهت مشاهده اخبار وام اشتغال اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرضا، محمدعلی صادقی شامگاه سه‌شنبه در جمع رسانه‌های گروهی شهرستان با اشاره به اقدامات اداره بهزیستی شهرضا در راستای مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: در سال گذشته همایش پیشگیری از اعتیاد در زمینه کارفرمایان و کارگران و هیئت امنای شهرک رازی برگزار شد.
وی با بیان اینکه طرح اجتماع و محله محور در زمینه اجتماعی کردن مواد مخدر در شهرضا اجرا شد، افزود: در این طرح شهرضا به 50 محله از جمله 40 شهری و 10 محله روستایی تقسیم شد و در حال حاضر 15 محله در مساجد فعال است.
رئیس اداره بهزیستی شهرضا با بیان اینکه باید اعتباری در نظر گرفته شود تا کل محله‌های شهرستان تحت پوشش این طرح قرار گیرند، بیان کرد: 50 کارگاه آموزشی مهارت‌های زندگی،32 کارگاه پیش از ازدواج، 20 کارگاه آموزش خانواده و 60 کارگاه پیشگیری از اعتیاد در سال گذشته در شهرضا برگزار شد.
وی افزود: طرح مصون‌سازی کودکان در زمینه پیشگیری از اعتیاد در 18 مهدکودک شهرستان با بیش از 850 کودک با بازی‌های کامپیوتری و انیمیشن در حال اجرا است.
صادقی بیان کرد: در این طرح به کودکان در رده سنی مختلف به طور غیرمستقیم و در قالب نمایش، قصه، شعر متناسب با شرایط سنی‌شان آموزش مهارت نه گفتن در برابر اعتیاد و سایر موارد که جزو ناهنجاری‌های اجتماعی است، داده می‌شود.
رئیس اداره بهزیستی شهرضا با اشاره به کمک 107 میلیون ریالی بهزیستی به افراد بی‌بضاعت برای پذیرش در کمپ‌های ترک اعتیاد، افزود: در سال گذشته 160 میلیون تومان تسهیلات اشتغالزایی به 22 نفر از بهبودیافته‌گان مواد مخدر پرداخت شد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=593214
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد