۷ سال پیش

اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون ۹۱ کتابخانه‌های عمومی کشور
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

 

علیرضا مختارپور با اشاره به به پایان مراحل گزینش داوطلبان آزمون 91 کتابخانه‌های عمومی کشور که شکایت آنان در کمیته بررسی آزمون سال 1391 وارد تشخیص داده شده، جزئیاتی از وضعیت نهایی این داوطلبان تشریح کرد.

جهت مشاهده اخبار استخدام نهاد کتابخانه های عمومی اینجا کلیک کنید


به گزارش ایسنا، دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در یادداشتی با اشاره به پایان مراحل گزینش داوطلبانی که شکایت آنان در کمیته بررسی آزمون سال 1391 وارد تشخیص داده شده، در تشریح ترتیب مراحل این گزینش گفت: مراحل گزینش به شرح ذیل طی شد: دریافت مدارک و تشکیل پرونده، استعلام از مراجع ذیصلاح و بانک اطلاعاتی هیأت عالی گزینش، درخواست و دریافت پرونده گزینش داوطلبانی که در دستگاه‌های دیگر پرونده گزینشی دارند، تحقیقات از داوطلبان در سطح 31 استان و 163 شهرستان توسط رابطین محترم استان‌ها، مصاحبه داوطلبان توسط مصاحبه‌گران آموزش دیده و مورد تأیید هیات عالی گزینش، ارزیابی پرونده گزینش، صدور رأی توسط اعضای هسته گزینش، اعلام رأی هسته گزینش در تاریخ 94/4/23»
مختارپور در ادامه ضمن تشریح وضعیت 283 داوطلب معرفی شده به کمیته بررسی آزمون 91 نهاد، از استخدام 263 نفر از این تعداد به صورت پیمانی خبر داد و خاطرنشان کرد: با اشتغال یک نفر از داوطلبین به صورت قراردادی یک ساله موافقت شده و 3 نفر از داوطلبان نیز با توجه به بند 2 ماده 2 قانون گزینش (التزام عملی به احکام اسلامی) واجد شرایط عمومی تشخیص داده نشده‌اند و در نتیجه با اشتغال آنها موافقت به عمل نیامده است.
دبیرکل نهاد در بخش دیگری با اشاره به عدم دریافت پاسخ استعلام 9 نفر از داوطلبان از مراجع ذیصلاح، اقدام در رابطه با وضعیت استخدامی آنها را بلافاصله پس از دریافت پاسخ استعلام عنوان و اضافه کرد: طبق پیگیری‌های انجام شده حداکثر تا بیستم مردادماه، نتیجه مربوط به این 9 نفر که بنا بر شواهد موجود اکثریت قریب به اتفاق آنان پذیرفته خواهند شد، اعلام می‌شود.
او همچنین با اعلام انصراف 7 نفر از داوطلبان در اشتغال در نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور یادآور شد: از امروز تا پانزدهم مرداد ماه سال جاری دعوت نامه های مربوط به حضور در نهاد و انجام مراحل اداری استخدام برای پذیرفته شدگان ارسال می شود و سپس تمامی آنها در همایش توجیهی آموزشی یک روزه در تهران شرکت و پس از آن شروع به خدمت خواهند کرد.
مختارپور در پایان ضمن تشکر از مدیر و اعضای هسته گزینش نهاد، مدیرکل دبیرخانه هیأت مرکزی گزینش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دیگر مصاحبه‌گران و همکاران و با تبریک به تمامی افرادی که با انجام این مراحل به نهاد خواهند پیوست، حضور و فعالیت صادقانه آنها در این نهاد فرهنگی را موجب رشد و تعالی فردی آنان و بهره مندی موثر نهاد از خدمات آنان دانست.

متن کامل یادداشت دبیرکل نهاد و لیست پذیرفته شدگان نهایی را  مشاهده کنید.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=632246
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد