۷ سال پیش

اعلام حداقل و حداکثر حقوق دولتی‌ها


منقضی شده
اطلاعات بیشتر

حداقل و حداکثر حقوق دولتی‌ها اعلام شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمدباقر نوبخت در گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما در پاسخ به این پرسش که آیا امسال دولت برنامه ای برای استخدام دارد؟ گفت: امسال هم مانند سال های گذشته، دولت استخدام دارد

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور درباره حداقل و حداکثر حقوق پرداختی کارمندان دولت هم بیان کرد: اگر حداقل حقوق را ۹۰۰ هزار تومان در نظر بگیریم حداکثر حقوق کارمندان دولت هفت برابر آن یعنی حدود ۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان می شود.

محمدباقر نوبخت با بیان اینکه هر سال پس از ابلاغ بودجه به دولت برای اجرای آن باید بر اساس تبصره‌های مختلف، آیین نامه های اجرایی را تهیه و به تصویب هیات وزیران برسانیم، تاکید کرد: هیئت وزیران هم برخی ضوابط کلی را پیش از تصویب بودجه در دستور کار قرار می‌دهد که اکنون هم در دستور کار آنان است و یکشنبه به تصویب می‌رسد.

این مقام مسئول با یادآوری اینکه این مصوبه همه جزئیات از جمله حداقل و حداکثر حقوق با توجه به قانون مدیریت خدمات کشوری و پس از تصویب حداقل حقوق، هفت برابر آن را به عنوان سقف حقوق پرداختی تعیین می‌کند، تبیین کرد: امسال ضوابط اجرایی بسیار دقیق است افزود: این ضوابط حتی شرکت های دولتی و بانک ها را هم شامل می شود.

وی با اشاره به اینکه امسال ضابطه مند و نظارتمان دقیق تر است اضافه کرد: شورای حقوق و دستمزد را در سازمان مدیریت و برنامه ریزی برای هر گونه تغییر در ارقام حقوق فعال کردیم و در آن جا هیچ واحد و بانک دولتی، اجازه افزایش و تغییر حقوق را ندارد به جز اینکه از شورای حقوق و دستمزد طبق قانون، مجوز بگیرد.

نوبخت درباره فیش های حقوقی ده ها میلیونی هم گفت: این موارد خاص برای ۳ تا ۴ مدیر بود با این برداشت که می توانند از فوق العاده شغل استفاده کنند و آن را در سنوات خود بیاورند.

این عضو کابینه دولت افزود: این نوع تفسیر ها طبق قانون، ‌اصلاح شد و اکنون محدوده حقوق کارکنان دولت برای همه دستگاه ها مشخص است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور با بیان اینکه در دستگاه‌های دولتی ذی حساب مقیم و ثابت داریم و همه چک هایی که صادر می گردد به وسیله آنها کنترل می شود، تاکید کرد: امسال حسب دستور هیئت وزیران و رئیس جمهور و معاون اول، نظارت و دقتمان در سازمان مدیریت و برنامه ریزی افزایش می یابد و ضوابط را هم با جزئیات مشخص کردیم تاکسی نتواند از تفسیر قانونی به نفع افزایش حقوق غیرمنصفانه و غیرعادلانه استفاده کند و سازمان مدیریت و برنامه ریزی هم مسئول اجرای آن شده است.

وی افزود: قانون کاملا کف و سقف را مشخص می کند و همه فوق العاده هایی را که وجود دارد در ماده ۶۸ در ۱۰ بند بیان کرده است.

نوبخت با بیان اینکه همه پرداخت ها در چارچوب قوانین و مقررات مصرح انجام می شود، اضافه کرد: دوباره همه سیستم را بازبینی کردیم تا شبهه ای برای شرکت های دولتی و بانک ها به وجود نیاید و به آنها هم اعلام شده است دستگاه های نظارتی هوشمندانه عمل کنند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=604185
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه