۷ سال پیش

اعلام شرایط پذیرش سرباز معلم
No Image

اعلام شرایط پذیرش سرباز معلم

منقضی شده

منقضی شده
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

شرایط پذیرش سرباز معلم اعلام شد

جهت مشاهده اخبار استخدام سرباز معلم اینجا کلیک کنید


معاون احضار و اعزام سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: مشمولان علاقه‌مند به خدمت در آموزش و پرورش، به ادارات این سازمان در سراسر کشور مراجعه کرده و پس از ارائه درخواست، مراحل گزینش و انتخاب این افراد از سوی آموزش و پرورش انجام و به ستاد کل نیروهای مسلح اعلام می‌شود.
به گزارش «نسیم آنلاین»، سرهنگ رحمان علیدوست، معاون احضار و اعزام سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: کلیه مشمولان فارغ التحصیل دانشگاهی که برگ آماده به خدمت به تاریخ های یکم تیرماه یا یکم شهریور ماه 1395 دریافت کرده اند می‌توانند با توجه به اعلام سهمیه سرباز معلم و صدور مجوز لازم از سوی ستاد کل نیروهای مسلح، با مراجعه به ادارات کل آموزش و پرورش استان محل سکونت، تقاضای عضویت خود را در قالب طرح سرباز معلم مطرح نموده و در صورت تایید توسط ستاد کل نیروهای مسلح، مدت خدمت خود را به عنوان سرباز معلم سپری می‌کنند.
وی افزود: در طرح سرباز معلم، مشمولان علاقه‌مند به خدمت در آموزش و پرورش، به ادارات این سازمان در سراسر کشور مراجعه کرده و پس از ارائه درخواست، مراحل گزینش و انتخاب این افراد از سوی آموزش و پرورش انجام و به ستاد کل نیروهای مسلح اعلام می‌شود.
معاون احضار و اعزام سازمان وظیفه عمومی ناجا، در خصوص شرایط پذیرش سرباز معلم اظهار داشت: مشمولان متقاضی شرکت در این طرح می بایست فاقد غیبت بوده و با رعایت ضوابط و شرایط ابلاغ شده از سوی وزارت آموزش و پرورش پذیرش شوند.
سرهنگ علیدوست خاطرنشان کرد: اعزام به خدمت این دسته از مشمولان فقط در اول تیرماه انجام می‌شود و افراد برای اصلاح تاریخ اعزام خود یا کسب اطلاعات بیشتر می‌بایست از طریق ادارات کل آموزش و پرورش استان محل سکونت خود پیگیری کنند و از مراجعه به مراکز وظیفه عمومی خودداری کنند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=581656
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد