۷ سال پیش

اعلام نتایج آزمون استخدامی سازمان سنجش قبل از شروع آزمون فراگیر
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

زمان اعلام نتایج دومین آزمون فراگیر

جهت ورود به صفحه اصلی استخدامی دستگاه های اجرایی اینجا کلیک کنید


 مشاور رئیس سازمان سنجش گفت: در رابطه با تاخیر نتایج این آزمون جای هیچ نگرانی وجود ندارد و این نتایج قبل از شروع آزمون فراگیر سوم اعلام خواهد شد.

حسین توکلی، مشاور رییس سازمان سنجش، درباره اعلام نتایج آزمون فراگیر دوم سازمان سنجش که حدود دو ماه به تاخیر افتاده است به خبرنگار آموزش خبرگزاری برنا، گفت: این آزمون که روز 21 اسفند ماه 94 برگزار شده بود، کارهای اجرایی آن به اتمام رسید و نتیجه آن برای دستگاه‎‌های زیربط فرستاده شد تا گزینش و مصاحبه‌ها انجام شود اما تاخیر زیادی در اعلام نتایج آن رخ داده است.

او افزود: لیست نهایی تایید شدگان آزمون طی چند روز گذشته در اختیار سازمان سنجش قرار گرفت و این سازمان اسامی را برای سازمان هایی که تصمیم گیری نهایی در این مورد را انجام می‌دهند ارسال کرده است. سازمان سنجش دو ساعت پس از آنکه این مراجع اسامی را اعلام کنند، نتیجه نهایی و تایید شدگان را منتشر خواهد کرد.

توکلی درباره نگرانی‌ شرکت کنندگان دراین آزمون درباره مبالغی که برای شرکت در این آزمون پرداخت کرده‌اند، گفت: هیچ کدام از مبالغ پرداختی شرکت کنندگان به  سازمان سنجش تعلق نمی گیرد بلکه تمامی این هزینه‌ها به حساب خزانه واریز می‌شود.

مشاور رئیس سازمان سنجش تصریح کرد: در رابطه با تاخیر نتایج این آزمون جای هیچ نگرانی وجود ندارد و این نتایج قبل از شروع آزمون فراگیر سوم اعلام خواهد شد.

توکلی در پایان از برگزاری دو آزمون دیگر خبر داد و گفت: ثبت نام آزمون دستگاه‌های اجرایی که 68 مجموعه از مجموعه‌های دانشگاه علوم پزشکی را شامل می‌شود، از 28 تیر ماه آغاز و تا سوم مرداد ماه ادامه دارد و ثبت‌نام آزمون دوم استخدامی هم  از 31 تیرماه آغاز و تا 6مردادماه ادامه دارد.

او در پایان افزود: هر دو آزمون در روز 19 شهریور ماه برگزار می شود.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=636504
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد