۹ سال پیش

اعلام نتایج بورسیه‌ها
No Image

اعلام نتایج بورسیه‌ها

منقضی شده

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

نتایج بورسیه‌ها تا پایان سال اعلام می‌شود

وزیر علوم تحقیقات و فناوری در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه گفت:موضوع بورسیه‌ها رها نشده و تا پایان امسال بررسی‌ها تمام و نتیجه آن اعلام می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، محمد فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حاشیه جلسه هیات دولت که ظهر امروز چهارشنبه برگزار شد در نشست خبری با خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگار فارس، مبنی بر تعیین سرپرستان‌ دانشگاه‌ها اظهار داشت: ما سرپرست‌ها را به شورای عالی انقلاب فرهنگی برای بررسی معرفی کردیم اما با توجه به اینکه دستورات کار شورا زیاد است و مبانی و موضوعات وقت‌گیر هستند در جلسه دیشب و دو هفته قبل مسائل اجتماعی مطرح شد و هنوز هم ادامه دارد.
وی ادامه داد: تعیین رئیس‌ دانشگاه‌ها و به ویژه دانشگاه تهران در دستور کار بود اما فرصت نشد.
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در پاسخ به سوالی مبنی بر تشکیل کمیته‌ای مربوط به دانشجویان ستاره‌دار در زمان توفیقی یادآور شد: کمیته‌ای به شکل رسمی مربوط به دانشجویان ستاره‌دار در زمان توفیقی و فرجی‌دانا وجود نداشته و پیگیری‌ها از طریق وزارتخانه با مراجع ذیربط انجام می‌شده و اگر دانشجویان مشکلی نداشتند به دانشگاه معرفی می‌شدند و این ارتباط و همکاری همچنان وجود دارد.
وی تصریح کرد: تعداد این دانشجویان بسیار کم شده و برای پذیرش در سال جاری نیز این موضوع در دست بررسی است تا نسبت به آنها نظر داده شود اما کمیته رسمی وجود نداشته است.
فرهادی در پاسخ به سوالی در خصوص اینکه آیا پیگیری بورسیه‌ها رها شده است گفت: این موضوع رها نشده است؛ کمیته‌ای در اداره کل معاونت دانشجویی تشکیل شده بود و افرادی هم ناظر بودند و امیدواریم تا پایان سال قضیه بررسی وضعیت بورسیه‌ها تمام شود.
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در خصوص بودجه دانشگاه‌ها نیز گفت: با همه مشکلات جلسه مشترک برگزار شد و تا صد در صد بودجه دستگاه‌ها تخفیف داده شده است که تا آخر سال ارائه می‌شود؛ در سال 91 و اوایل سال 92 این امر به خوبی صورت نمی‌گرفت و از دانشگاه‌ها به جاهای دیگر می‌دادند و امیدواریم که بودجه نیز پرداخت شود.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=269419
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد