۹ سال پیش

افزایش تدریجی سن بازنشستگی
افزایش تدریجی سن بازنشستگی

افزایش تدریجی سن بازنشستگی

منقضی شده

منقضی شده
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

قانون تامین اجتماعی در رابطه با سن بازنشستگی

عضو هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی گفت: افزایش سن بازنشستگی یکی از اصلاحات در قانون تامین اجتماعی است که وقتی در سازمان‌های بیمه‌ای چرخه منابع و مصارف به هم می‌خورد باید انجام شود ولی این اقدام باید به صورت تدریجی انجام ‌شود.
علی حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس، درباره اصلاح قانون سازمان تامین اجتماعی اظهار داشت: قانون مادر سازمان تامین اجتماعی در سال 1354 تصویب شده و در سالیان گذشته مدیریت‌های این سازمان اصلاحاتی بر روی این قانون انجام داده‌اند.
وی ادامه داد: با گذشت بیش از 33 سال از قانون سازمان تامین اجتماعی این قانون نیازمند یک بازنگری است و این عدم بازنگری قوانین در سازمان تامین اجتماعی و سایر صندوق‌ها وجود دارد و به مرور زمان خیلی از بازنشستگی‌های زودرس،‌ تحریم‌ها که مغایر با اصول و قواعد بیمه‌ای بوده چرخه منابع و مصارف سازمان را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد.
حیدری یادآور شد: سازمان تامین اجتماعی به دنبال این است با مشارکت شرکای اجتماعی بتواند نسبت به اصلاح قانون تامین اجتماعی اقدام کند و یک قانون نوین و بر اساس اصول و قواعد بیمه‌ای تدوین شود.
عضو هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی گفت: موسسه عالی پژوهش تامین اجتماعی با همکاری سایر مراکز پژوهشی در حال تدوین متن اولیه این قانون هستند تا منافع شرکای اجتماعی و نسل‌های آینده در آن لحاظ شود.
وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا در قانون جدید سن بازنشستگی افزایش می‌یابد گفت: افزایش سن بازنشستگی یکی از اصلاحاتی است که وقتی در سازمان‌های بیمه‌ای چرخه منابع و مصارف به هم می‌خورد باید انجام شود ولی این امر باید به صورت تدریجی انجام می‌شود در سالیان گذشته نیز تلاش‌هایی برای افزایش سن بازنشستگی صورت گرفته بود که عملیاتی نمی‌شد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=190328
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد