۸ سال پیش

افزایش تعاملات بین المللی دانشگاه ها

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

تعاملات بین المللی دانشگاه ها افزایش پیدا می کند

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور از افزایش تعاملات بین المللی دانشگاه ها خبر داد و گفت: روند فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان در دانشگاه ها خوشحال کننده است.
به گزارش خبرنگار مهر، سورنا ستاری ظهر دوشنبه در دیدار با هیئت رئیسه دانشگاه باهنر و علوم پزشکی کرمان از حمایت این معاونت از اساتید سرآمد کشور خبر داد و اظهار داشت: در بین این اساتید، چند نفر از استان کرمان نیز حضور دارند.
وی از افزایش تعاملات بین المللی دانشگاه ها خبر داد و گفت: دانشگاه ها باید نسبت به فارغ التحصیلان خود مسئول بوده و از آنها بین دو تا پنج سال حمایت کند تا این افراد بتوانند در شرکت های دانش بنیان فعالیت کنند.
معاون علمی و فناوری رئیس جمهور از اختصاص امکانات خوبی برای اقدامات دانش بنیان و همچنین راه اندازی مرکز پرورش حیوانات آزمایشگاهی در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری خبر داد و افزود: این معاونت آمادگی دارد وام ها طولانی مدت و همچنین کمک های بلاعوض را برای راه اندازی مرکز پرورش حیواناتنت آزمایشگاهی اعطاء کند.
ستاری گفت: در دانشگاه های معتبر دنیا تنها ۱۵ درصد هزنیه های دانشگاه از طریق شهریه و کمک های مردمی تامین می شود و مابقی هزینه ها از طریق اقدامات دانش بنیان و تجاری سازی حاصل می شود.
این مسئول یادآور شد: علاقمندیم امکاناتی را برای تقویت مراکز رشد اختصاص دهیم تا از این طریق فارغ التحصیلان دانشگاهی بتوانند در این مراکز فعالیت کنند.
معاون علمی و فناوری رئیس جمهور با اشاره به اینکه پول دولتی و رایگان مجوعه را تنبل و بیمار می کند، تصریح کرد: دانشگاه ها باید در راستای تجاری سازی دانش تلاش کنند.
وی همچنین روند فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان در دانشگاه ها را خوشحال کننده دانست.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=366711
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد