۷ سال پیش

افزایش حقوق تمام کارمندان در خرداد


منقضی شده
اطلاعات بیشتر

افزایش حقوق تمام کارمندان در خرداد ماه

سخنگوی دولت در نشست خبری خود تاکید کرد کلیه افزایش حقوق بازنشستگان و کارکنان رسمی دولت با حقوق خردادماه پرداخت می شود.

به گزارش خبرآنلاین محمد باقر نوبخت سخنگوی دولت در پاسخ به سرویس مشکلات مردم درباره افزایش حقوق کارمندان دولت در نشست خبری امروز خود توضیح داد: بخشی از افزایش پرداختها مربوط به افزایش حقوق و دستمزد است که همیشه صددرصد پرداخت می شودو برای همه دستگاه هاست. افزایش حقوق 3 ماهه اول امسال را با حقوق خردادماه پرداخت می کنیم و سایر فوق العاده ها نیز پرداخت می شود. برای کارمندان دولت برای کارهایی که می کنند نیز فوق العاده هایی در نظر گرفته می شود که صددرصد قابل پرداخت است. ضمن اینکه طرحهای عمرانی دانشگاه ها و آموزش و پرورش برای تعمیر و تجهیز مدارس و دانشگاه ها، نیز صددرصد پرداخت می شود. به طوری که اول مهر، همه دانشجویان در واحدهای آماده درس می خوانند. الان 2 سال است این اقدام انجام می شودو رضایتمندی مردم بالا بوده.

او در پاسخ به سئوال دیگر مخاطبان سرویس مشکلات مردم که پرسیده بودند آیا افزایش حقوق ها شامل کارمندان دولت که در پست های غیرکارشناسی شاغلند می شود؟ جواب داد: همه کارکنان دولت از افزایش 12 درصدی استفاده می کنند. البته این افزایش برای کارکنان رسمی است. افزایش حقوق و دستمزد به کارمندان کارشناس و غیرکارشناس داده می شود.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=616268
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه