۷ سال پیش

افزایش ۳۵۰ هزار تومانی حقوق کارمندان

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

 

 وزیر آموزش و پرورش گفت: استخدام ۲۰۰ هزار نفر در دولت قبل مشکلاتی را برای ما به وجود آورده که اکنون برخی استان ها هنوز ادعا دارند که ردیف های استخدامی آنها در جای دیگری به کار گرفته شده است.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار حقوق و دستمزد و مزایا کلیک کنید


به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش گفت: استخدام ۲۰۰ هزار نفر در دولت قبل مشکلاتی را برای ما به وجود آورده که اکنون برخی استان ها هنوز ادعا دارند که ردیف های استخدامی آنها در جای دیگری به کار گرفته شده است.
فانی در پنجمین جلسه دوره ای با معاونت های حوزه ستادی در جمع مدیران معاونت توسعه و مدیریت و پشتیبانی افزود: تنها دوره ای که آموزش وپرورش کاهش نیرو داشت در سال اخیر دولت تدبیر وامید بوده زیرا همیشه پرسنل آموزش وپرورش رو به افزایش است.
وی گفت: افزایش سهم آموزش وپرورش از بودجه دولت در سه سال اخیر از افتخارات آموزش وپرورش است.
فانی با اشاره به اجرای نظام رتبه بندی حرفه ای افزود: در این طرح به طور میانگین سه میلیون و ۵۰۰ هزار ریال افزایش حقوق کارمندان را شاهد بودیم که در مقایسه، هیچ دولتی ظرف سه سال چنین افزایش را نداشت و ۷۵۰ هزار نفر از مزایای این طرح استفاده کردند.
فانی ادامه داد: همواره تلاش می شود تا بین فعالیت ها با سیاست های ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری و همچنین سند تحول و برنامه تقدیمی وزارتخانه به مجلس شورای اسلامی تناظر برقرار شود.
وی به خدمات رفاهی فرهنگیان اشاره کرد و افزود: خدمات خوبی در حوزه درمانی و رفاهی به همکاران ارائه می شود که در حوزه درمانی گاهی بدون سقف هزینه می شود و کمتر کسی به این خدمات اشاره می کند اما اگر در جایی کمبودی باشد آن را فریاد می زنند
فانی با اشاره به حساسیت و اهمیت معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی بر لزوم سرعت و دقت در امور افزود: گاهی مشاهده می شود، کارها تا حدی کند صورت می گیرد که این امر موجب می شود آن کار موضوعیت خود را از دست بدهد و به همین دلیل باید همکاران این معاونت در پاسخ به نامه ها و گزارش ها سرعت و دقت را مورد توجه قرار دهند.
وزیر آموزش و پرورش به لزوم پیگیری مجدانه و دلسوزانه امور مردم اشاره کرد و گفت: آموزش و پرورش بیشترین کارکنان دولت را دارد، برخلاف رویه گذشته تنها در آموزش وپرورش دولت تدبیر و امید، افزایش کارکنان این وزارتخانه را شاهد نبودیم و امید داریم با استمرار این شیوه و اجرای سیاست استخدام از بوم تا بوم به یک تعادل و توازن در نیروی انسانی به عنوان یک خدمت زیربنایی دست یابیم.
فانی افزود: مراقبت و جلوگیری از هرگونه فساد مالی و اداری توصیه ای جدی است، زیرا یکی از جاهایی که به دلیل نوع فعالیت مأموریت امکان وقوع فساد مالی و اداری وجود دارد معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی است که باید دقت کنیم تا صلاحیت شغلی و حرفه ای را آموزش وپرورش را افزایش دهیم.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=626664
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد