۷ سال پیش

افزایش۱۴درصدی حقوق بازنشستگان تناسبی با هزینه‌ بالای زندگی آنها ندارد
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

 

نماینده مردم پل‌دختر در مجلس بر لزوم توجه ویژه مجلس دهم به بازنشستگان تأمین اجتماعی تأکید کرد و افزود: هزینه‌های زندگی این قشر با درآمد آن‌ها تطابقی ندارد و کفاف هزینه‌های زندگی و درمان آن‌ها را نمی‌دهد

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار مربوط به اخبار حقوق بازنشستگان اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرانلاین لرستان ،سید حمیدرضا کاظمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، درباره افزایش ۱۴ درصدی حقوق مستمری‌بگیران و بازنشستگان تأمین اجتماعی، گفت: افزایش ۱۴ درصدی در نظر گرفته شده، گره ای از مشکلات معیشتی این قشر باز نمی‌کند؛ لذا لازم است که افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی نیز با کارمندان دولتی تناسب داشته و روندی عادلانه و منطقی طی کند؛ به‌گونه‌ای که قدرت خرید آن‌ها را افزایش داده و در بهبود وضعیت معیشتی آن‌ها تأثیرگذار باشد.
نماینده مردم پل‌دختر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه افزایش ۱۴ درصدی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی تناسبی با هزینه‌های بالای زندگی آن‌ها ندارد، تصریح کرد: افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی باید بر مبنای نرخ تورم در کشور و هزینه‌های زندگی آن‌ها تعیین شود؛ در شرایط کنونی، هزینه‌های زندگی این قشر با درآمد آن‌ها تطابقی ندارد و کفاف هزینه‌های زندگی و درمان آن‌ها را نمی‌دهد.
این نماینده مردم در مجلس دهم بر لزوم توجه ویژه مجلس دهم به بازنشستگان تأمین اجتماعی تأکید کرد و افزود: ارتقای معیشت بازنشستگان تأمین اجتماعی باید جزو اولویت‌های دولت و مجلس باشد.
نماینده مردم پل‌دختر در مجلس شورای اسلامی، از عدم همسان‌سازی حقوق بازنشستگان انتقاد کرد و گفت: در صورت تحقق این امر، حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی به عدالت نزدیک می‌شود.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=612735
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد