۷ سال پیش

امسال۱۳ هزار فارغ‌التحصیل دانشگاه فرهنگیان استخدام می‌شوند
اطلاعات بیشتر

 

 معاون نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان کشور از استخدام ۱۳ هزار نفر از فارغ التحصیلان این دانشگاه طی امسال خبر داد.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار استخدامی دانشگاه فرهنگیان اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا کیانی شامگاه چهارشنبه در مراسم تکریم و معارفه سرپرست دانشگاههای فرهنگیان لرستان در سخنانی اظهار داشت: در منشور کیفیت آموزش از برخی استانداردها فاصله داریم.
وی ادامه داد: توجه به کیفیت کلاس های درسی، فضاهای آموزشی، توجه به توانمندسازی و … باید در دستور کار دانشگاه فرهنگیان باشد تا حداقل های تربیت معلم حرفه ای به دست بیاید.
معاون نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان کشور عنوان کرد: سه سال است که مقام معظم رهبری توجه به دانشگاه فرهنگیان را مورد تاکید قرار داده تا پروژه های بزرگ فرهنگی اجرایی شود و البته همدلی و وحدت و همچنین خروج از حداقل استانداردهای کمی و کیفی می تواند زمینه دستیابی به این برنامه ها را فراهم کند.
کیانی اضافه کرد: در این راستا باید سرعت تغییرات و تولید دانش را چند برابری و رقابتی تر کنیم.
وی ادامه داد: همچنین در حال حاضر فضای مجازی و سایر ابزارها و شیوه ها، فضای جدیدی را به بحث آموزش و پرورش ایجاد کرده و اگر ما معلمان را آموزش ندهیم فقط ادعای تعلیم و تربیت داشته ایم.
معاون نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان کشور با بیان اینکه در سال های اخیر نوعی پارداوکس کیفیت در عملکرد، شیوه ها و روش های آموزش وجود داشته است، گفت: در دانشگاه فرهنگیان که توسعه، تعلیم و تربیت در چهار سال شکل می گیرد باید لحظه به لحظه دوره های یادگیری وجود داشته باشد و از نظر آزمونی و کیفیتی به ویژه دوره هایی مانند ماده ۳۸ با برخورداری از استانداردهای لازم برگزار شود.
کیانی اضافه کرد: در سال جاری ۳۳ هزار نفر شرایط بازنشستگی را خواهند داشت و همچنین ۱۳ هزار نفر از دانشجویان ورودی ۹۱ نیز جذب می شوند.
وی ادامه داد: هشت هزار نفر نیز از ورودی های بهمن ۹۲ و ۱۸ هزار نفر نیز در مهر ماه آینده، جذب می شوند و هیچگونه کمبودی در صورت بازنشستگی احتمالی برخی نیروها وجود ندارد.
معاون نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان کشور گفت: سه هزار و ۲۰۰ نفر از طریق ماده ۲۸ و هزار و ۸۰۰ نفر هم تربیت دبیر فنی و حرفه ای جذب می شوند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=625108
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد