نمایش:
  • اخبار استخدامی
  • اخبار کارمندان
  • اخبار کارگران
  • اخبار بازنشستگان

اخبار کارگران

شرایط اصلاح مصوبه دستمزد کارگران

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایلنا، حسین حبیبی، عضو هیات مدیره کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور به تشریح جزئیات در خصوص شرایط اصلاحات مصوبه مزدی کارگران پرداخت.

28 فروردین 1403 جزئیات بیشتر

عدم وجود مشکل در تعیین بیمه کارگران ساختمانی

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایسنا، نایب رئیس کانون انجمن‌های صنفی کارگران ساختمانی گفت: ساز و کار پرداخت بیمه کارگران ساختمانی از سوی نمایندگان مجلس تعیین شد.

28 فروردین 1403 جزئیات بیشتر

عدم اصلاح و افزایش دستمزد و حق مسکن کارگران

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری تسنیم، نماینده کارفرمایان درباره جلسه روز گذشته شورای عالی گفت: دستمزد کارگران برای سال 1403 ثابت مانده و موضوع افزایش حق مسکن نیز مطرح نشده است.

28 فروردین 1403 جزئیات بیشتر

احتمال افزایش حق مسکن کارگران در جلسه 27 فروردین ماه

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری تسنیم، در طی جلسه ای که با حضور اعضای کارگری شورای عالی کار، کارفرمایان و دولت برگزار خواهد شد، احتمال افزایش حق مسکن کارگران وجود دارد.

27 فروردین 1403 جزئیات بیشتر

درخواست حذف تعیین سقف برای دستمزد کارگران در سال 1403

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری تسنیم، رئیس مجمع نمایندگان کارگران استان تهران گفت: دولت نمی تواند برای کارگران سقف تعیین کند و این تبصره باید در بخشنامه 1403 ابطال گردد.

25 فروردین 1403 جزئیات بیشتر

تعیین ساز و کار پرداخت بیمه کارگران ساختمانی توسط مجلس

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایسنا، قانون بیمه کارگران ساختمانی توسط نمایندگان مجلس تصویب شد و برای پرداخت آن ساز و کاری نیز تعیین شد.

19 فروردین 1403 جزئیات بیشتر

اعلام جزئیات تغییرات دستمزد کارگران بر مبنای کسر حق ‏‌بیمه ۱۴۰۳

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، جزئیات حداقل حقوق و دستمزد کارگران بر مبنای وصول حق‌ بیمه بیمه‌شدگان مشمول قوانین کار و تأمین‌ اجتماعی اعلام شد.

19 فروردین 1403 جزئیات بیشتر

کارگران ساختمانی مشمول قانون مشاغل سخت و زیان‌آور شوند!

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایلنا، رئیس انجمن صنفی کارگران ساختمانی گرگان گفت: کارگران ساختمانی از دولت درخواست دارند تا مشمول قانون مشاغل سخت و زیان آور شوند.

15 فروردین 1403 جزئیات بیشتر

کارگران بخش خصوصی مشمول سقف پرداخت حقوق نمی شوند!

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری میزان، مدیرکل روابط کار جبران خدمت و بیمه بیکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: موضوع سقف حقوق مشمول کاکنان شاغل در شرکت های خصوصی نمی شود.

15 فروردین 1403 جزئیات بیشتر

پوشش 60 درصدی معیشت با دستمزد کارگران

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری تسنیم، رئیس مجمع نمایندگان کارگران تهران گفت: افزایش دستمزد کارگران برای سال 1403 فقط شصت درصد معیشت کارگران را تامین می کند.

14 فروردین 1403 جزئیات بیشتر

سقف پرداختی به کارگران 50 میلیون تومان است!

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری تسنیم، بر اساس مصوبه دستمزد 1403 کارگران، سقف دستمزد تعیین شده برای کارگران حدود 50 میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

14 فروردین 1403 جزئیات بیشتر

شرط پرداخت حق اولاد برای کارگران چیست؟

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری تسنیم، شرط دریافت حق اولاد برای کارگران 720 روز بیمه پردازی است و امسال برای اولین بار کارگران متأهل 500 هزار تومان حق عائله مندی دریافت می کنند.

14 فروردین 1403 جزئیات بیشتر

افزایش 15 درصدی دستمزد کارگران نسبت به کارمندان

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری تسنیم، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش حقوق کارگران در سال جاری نسبت به کارمندان 15 درصد بیشتر بوده است.

9 فروردین 1403 جزئیات بیشتر

احتمال تغییر حقوق و دستمزد کارگران جدی می شود

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری خبرآنلاین، یک نماینده مجلس شورای اسلامی در خصوص احتمال تغییر مجدد حقوق و دستمزد کارگران در سال 1403 به تشریح جزئیات پرداخت.

9 فروردین 1403 جزئیات بیشتر

اعلام جزئیات نحوه تعیین حداقل حقوق کارگران در سال 1403

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایسنا، دبیر شورای عالی کار و معاون روابط کار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به تشریح جزئیات در خصوص نحوه تعیین حداقل حقوق کارگران در سال 1403 پرداخت.

7 فروردین 1403 جزئیات بیشتر

انتشار جدول محاسبه مزد سنوات کارگران در سال 1403

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری مهر، جدول محاسبه مزد سنوات تا پایان سال 1402 (برای اجرا در سال 1403) توسط وزارت کار منتشر شد.

6 فروردین 1403 جزئیات بیشتر

گروه کارگری برای تشکیل مجدد جلسه مزد اعلام آمادگی کرد

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایسنا، یک مقام کارگری از اعلام آمادگی گروه کارگری جهت تشکیل مجدد جلسه تعیین درستمزد کارگران متناسب با تورم خبر داد.

6 فروردین 1403 جزئیات بیشتر

دولت سیزدهم و افزایش 170 درصدی حداقل حقوق کارگران

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایسنا، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در دولت سیزدهم حقوق و دستمزد کارگران به میزان 170 درصد افزایش یافته است.

5 فروردین 1403 جزئیات بیشتر

افزایش دستمزد بیش از 35 درصد امکان پذیر بود

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایسنا، نماینده کارفرمایان در شورای عالی کار به تشریح جزئیات در خصوص امکان افزایش بیش از 35 درصدی حقوق و دستمزد کارگران پرداخت.

5 فروردین 1403 جزئیات بیشتر

تصویب افزایش 35 درصدی حقوق و دستمزد کارگران

تصویب افزایش 35 درصدی حقوق و دستمزد کارگران

29 اسفند 1402 جزئیات بیشتر