۷ سال پیش

اولویت های استخدام آموزش و پرورش

منقضی شده
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

جزئیات اولویت های استخدام آموزش و پرورش


لینک های مرتبط در صفحه اولویت های استخدام آموزش و پرورش:

شرکت های معتبر | اپلیکیشن استخدام | جستجوی شغل | لیست مشاغل | لیست استانها | کانال تلگرام | اینستاگرام
جهت عضویت در سامانه اطلاع رسان آگهی های استخدام کشور از طریق پیامک و ایمیل اینجا کلیک نمایید


خبر 3 مهر 99: اولویت برای جذب داوطلبان بومی شهرستانی به استثنای شهر تهران و مراکز استان ها در هشتمین آزمون فراگیر دستگاه های اجرایی

پيرو انتشار دفترچه راهنماي ثبت‌نام هشتمين آزمون استخدامي متمركز دستگاههاي اجرايي كشور در سال 1399 و با توجه به اعلام سازمان اداری و استخدامی کشور، بدین وسیله به اطلاع متقاضیان آزمون استخدامی مذکور می رساند:
بر اساس قانون اصلاح ماده (44) قانون مدیریت خدمات کشوری مصوب 99/06/16 مجلس شورای اسلامی مبنی بر « اولویت قائل شدن برای جذب داوطلبان بومی شهرستانی به استثنای شهر تهران و مراکز استان ها » به متقاضیان محترم ثبت نام کننده در آزمون اجازه داده خواهد شد بر اساس قانون اصلاحی و شغل محل های موجود در دفترچه راهنمای ثبت نام با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی این سازمان نسبت به ویرایش اطلاعات و شغل محل انتخابی خود اقدام نمایند.
بدیهی است زمان و مهلت ویرایش اطلاعات توسط متقاضیان و شرایط استفاده از اولویت بومی بودن درگاه این سازمان اطلاع رسانی عمومی خواهد شد.


خبر 23 شهریور 95: جزئیات اولویت متقاضیان شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش 

مدیر کل دفتر وزارت آموزش و پرورش اولویت در آزمون استخدامی را ویژه خانواده فرهنگیان، شهدا و ایثارگران و معلمان پیش دبستانی دانست.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید


خبر 4 شهریور 94: فرزندان فرهنگیان در استخدامی آموزش‌و پرورش در اولویت قرار دارند

وزیر آموزش و پرورش گفت: فرزندان فرهنگیان در اولویت استخدام قرار دارند و در دانشگاه فرهنگیان و استخدام چند هزار نفری آموزش و پرورش نیز فرزندان فرهنگیان در اولویت هستند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، علی اصغر فانی امروز در جلسه شورای اداری شهرستان بهار اظهار داشت: سال گذشته 110 مدرسه در کشور تنها یک دانش آموز داشتند و هم اکنون 99 درصد از روستاهای کشور زیر پوشش خدمات آموزشی قرار دارند.
فانی گفت: دولت به دنبال آن است که هیچ دانش آموزی در کشور به دلیل نبود امکانات آموزشی از تحصیل محروم نشود.
وی با بیان اینکه سال گذشته 406 هزار دانش آموز در مدارس شبانه روزی کشور تحصیل می‌کردند، افزود: دولت در کنار پرداخت هزینه‌های آموزشی این دانش‌آموزان هزینه‌های اسکان و تغذیه این افراد را نیز پرداخت می‌کرد.
فانی عنوان کرد: رتبه بندی معلمان از ابتدای مهر ماه امسال آغاز می‌شود و اعتبار لازم نیز توسط دولت به این طرح اختصاص یافته است.
وی افزود: رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی قول داده است تا هر خدمات درمانی که برای فرهنگیان ارایه می شود برای بازنشستگان فرهنگی نیز اجرا شود.
فانی همچنین در مورد استخدام فرزندان فرهنگیان تأکید کرد: فرزندان فرهنگیان در اولویت استخدام قرار دارند و در دانشگاه فرهنگیان و استخدام چند هزار نفری آموزش و پرورش نیز فرزندان فرهنگیان در اولویت هستند.
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه آموزش و پرورش یک میلیون فرهنگی شاغل دارد، گفت: این گستردگی سبب شده تا حرکات و فعالیت‌های بزرگ در این حوزه به چشم نیاید.
وی ابراز امیدواری کرد: با گشایش وضعیت اقتصادی بتوان در راستای تحقق اهداف برنامه ششم توسعه گام برداشت.


خبر 4 شهریور 94: بومی گزینی در اولویت استخدام های آموزش و پرورش است 

وزیر آموزش و پرورش گفت:بومی گزینی از اولویت های استخدامی این وزارتخانه بوده و در استخدام های اخیر نیز این نکته مورد توجه قرار می گیرد.
بومی گزینی در اولویت استخدام های آموزش و پرورش است
علی اصغر فانی روز سه شنبه در شورای اداری شهرستان کبودراهنگ افزود: در دولت یازدهم با برنامه ریزی های انجام شده بیش از 99 درصد دانش آموزان تحت پوشش مناطق روستایی و محروم هستند و به این ترتیب تمامی مردم از خدمات آموزش و پرورش بهره مند می شوند.
وی عنوان کرد:در مجموعه آموزش و پرورش به علت گستردگی پرسنل ، طرح های مورد نظر به تدریج اجرا می شود و امید است بتوانیم به کیفیت آموزشی مورد نظر دسترسی بیشتری داشته باشیم تا فرهنگیان نسبت به سایر کارکنان دولت احساس تبعیض نکنند.
وی تصریح کرد: دولت یازدهم دولت راست گویان و پاکدلان است چرا که راستگویی از شعارهای دولت تدبیر و امید بود که محقق شد.
وی با اشاره به اقدامات دولت در دو سال اخیر افزود:دولت با تلاش خود توانست میزان تورم در کشور را از 40 درصد به 13.8 دهم درصد کاهش دهد.
وی بیان کرد:از دیگر توفیقات دولت تدبیر و امید مذاکرات 1+5 بوده که اقدامات خوبی در این خصوص انجام شد و این دولت توانست به خوبی در کارنامه خود ثبت کند و تمام این امور به پشتوانه رهبر معظم انقلاب به انجام رسید.
دولت تدبیر و امید امروز مهمان مردم استان همدان است.
شهرستان کبودراهنگ با بیش از 170 هزار نفر جمعیت در شمال غربی استان همدان واقع شده است.


> منابع مطالعاتی آزمون استخدام آموزش و پرورش
+
 جهت دانلود نمونه سوالات عمومی و تخصصی استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید

+ جهت دانلود اصل سوالات هشتمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی اینجا کلیک نمایید
+ جهت دانلود بسته ویژه تمام سوالات استخدامی آموزش و پرورش (همراه پاسخنامه تستی و تشریحی) اینجا کلیک نمایید
+ جهت دانلود اصل سوالات آزمون های استخدامی سال 99 اینجا کلیک نمایید
جهت سفارش پستی کتاب نمونه سوالات 10 سال اخیر آزمون های استخدامی اینجا کلیک نمایید
+ جهت سفارش پستی کتاب آموزشی دروس عمومی استخدامی اینجا کلیک نمایید

جهت دانلود بسته ویژه اصل سوالات استخدامی برگزار شده توسط سنجش اینجا کلیک نمایید
+ جهت دانلود جزوات و درسنامه های آموزشی (اختصاصی ایران استخدام) اینجا کلیک نمایید 
جهت دانلود رایگان اصل سوالات استخدام آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=405088
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد