۷ سال پیش

ایجاد اشتغال در روستاها از معضلات شهری می‌کاهد
اطلاعات بیشتر

 

فرماندار آبیک گفت: ایجاد اشتغال در روستاها در کاهش معضلات و مشکلات شهری مؤثر است.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار استخدام روستائیان اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، علی رحمانی صبح امروز در سومین جلسه اقتصاد مقاومتی شهرستان آبیک با موضوع «‌نقش روستاها در تحقق اقتصاد مقاومتی» که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: در شهرستان آبیک جمعیت روستایی و شهری نسبتاً برابر است که با توجه به این امر و انجام نیمی از فعالیت در روستاها نیاز است به توسعه پایدار در روستاها توجه بیشتری شود.
وی افزود: هر چقدر در ایجاد اشتغال روستاها اقدامات بیشتری صورت گیرد، می‌توان از معضلات شهری زدوده و از کوله‌بار مشکلات موجود در شهرها نیز کاست.
فرماندار آبیک ادامه داد: برای عدم مهاجرت مردم روستاهای شهرستان آبیک به شهرها پیگیری‌هایی در دست اقدام است و بسترهایی باید برای تحقق این مهم فراهم شود.
رحمانی اضافه کرد: در بیشتر روستاهای کوهپایه‌ای شهرستان آبیک به دلیل خوش آب و هوا بودن و فراهم بودن فعالیت‌های مختلف شاهد بازگشت مردم به این روستاها هستیم که نوید بسیار خوبی است.
این مسؤول خاطرنشان کرد: از دهیاران که مدیران روستاها هستند، درخواست می‌شود با همکاری با شوراهای روستاها و مسؤولان فرمانداری و بخشداری در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال در روستاها در استان قزوین نقش نخست را ایفا کنند.
فرماندار آبیک تصریح کرد: دهیاران می‌توانند با جذب منابع بیشتر از ظرفیت یکی از بانک‌های عامل در ایجاد اشتغال گام‌های مؤثری بردارند.
رحمانی با اشاره به پرداخت تسهیلات مناسب از سوی صندوق کارآفرینی امید بیان کرد: دهیاران می‌توانند برای اجرای هر طرح و برنامه اشتغال‌زایی در روستاها از ظرفیت صندوق کارآفرینی امید استفاده کنند.
وی بیان کرد: در برخی از روستاهای شهرستان آبیک تعاونی‌هایی با عضویت ۲۰۰ تا ۳۰۰ نفر وجود دارد که می‌توان برای ایجاد شغل مردم روستاها  از ظرفیت صندوق کارآفرینی امید استفاده کرد.
فرماندار آبیک ادامه داد: ایجاد اشتغال در روستاها علاوه بر تحقق اقتصاد مقاومتی و رفع دغدغه مقام معظم رهبری، در ایجاد توسعه پایدار روستاها نقش بسزایی ایفا می‌کند.
رحمانی اضافه کرد: از تسهیلات صندوق کارآفرینی امید نیز بانوان روستاهای شهرستان آبیک می‌توانند برای مشاغل خانگی استفاده کنند به ویژه زنان سرپرست خانوار که در این زمینه مورد حمایت ویژه قرار می‌گیرند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=618255
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد