۷ سال پیش

ایجاد اشتغال در روستاها بهترین راهکار تحقق اقتصاد مقاومتی است
اطلاعات بیشتر

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قزوین گفت: ایجاد شغل در روستاها با کمترین هزینه می تواند ضمن جلوگیری از حاشیه نشینی، اقتصاد مقاومتی را محقق کند.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار استخدام روستائیان اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرنگار مهر، هدایت صفری در جلسه کارگروه اقتصاد مقائمتی که روز شنبه در استانداری برگزار شد اظهارداشت: اقتصاد در خانواده ها نقش مهمی دارد و حتی در کوچکترین اجتماع خانواده مو. رد توجه است و اگر از آن غفلت کنیم آسیب های این حوزه جدی است.
وی افزود:بااقتصاد مقاومتی که از سوی مقام معظم رهبری مورد تاکید جدی قرار گرفته باید تلاش کنیم درآمد خانواده های نیازمند بالا برود که این کار مستلزم گفتمان سازی است.
۱۳ بند از مفاد اقتصاد مقاومتی در حوزه سامانهای حمایتی است
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قزوین گفت: ۱۳ مورد از ۲۴ بند اقتصاد مقاومتی مربوط به سازمانهای حمایتی مانند کمیته امداد و بهزیستی است که نشان می دهد این بخش ها باید نقش بیشتری برعهده گیرند و فعالتر عمل کنند.
وی اظهارداشت: متاسفانه دستگاههای اجرای نسبت به این موضوع مهم نگاه جزیره ای دارند به همین دلیل نتوانسته ایم در این حوزه موفق و با سرعت عمل کنیم و به نظر می رسد پیش نیاز این کار داشتن برنامه از سوی همه دستگاههای اجرایی است.
صفری اضافه کرد:در شرایطی که به سختی می توان از بانکها تسهیلات گرفت چگونه می توان طرح های اقتصاد مقاومتی را محقق کرد و این مانع باید از سوی مسئولان کشوری برطرف شود.
شتغال روستایی در اقتصاد مقاومتی یک ضرورت است
وی یادآورشد: باید بتوانیم در روستاها اشتغال پایدار ایجاد کنیم تا شاهد حاشیه نشینی و افزایش آسیب های اجتماعی نباشیم که این کار در برخی کشروها بخوبی اجرا شده و جواب داده است.
صفری اظهارداشت: تحقق اقتصاد مقاومتی با این نگاه که حتما باید کارخانه های بزرگ راه اندازی کنیم نیست بلکه بهتر است به اشتغال خانگ و طرح های کوچک که با کمترین اعتبار می توان آن را در روستا نز ایجاد کرد فکر کنیم و آنها را در اولویت قرار دهیم تا کارها شتاب گیرد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قزوین بیان کرد: از کارگروه اقتصاد مقاومتی انتظار داریم سهم کمیته امداد را مشخص کنند تا بتوانیم برنامه ریزی لازم را برای اجرای طرح های اجرایی و ایجاد اشتغال عملیاتی کنیم.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=601495
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد