۹ سال پیش

ایجاد اشتغال پایدار برای بانوان

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

ایجاد اشتغال پایدار برای بانوان با توسعه آموزش‌های مهارتی

رئیس آموزش، پژوهش و برنامه‌ریزی اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان گفت: ایجاد اشتغال پایدار برای بانوان با توسعه آموزش‌های مهارتی امکان‌پذیر است و این اداره زمینه‌های اشتغال پایدار بانوان را در اصفهان ایجاد کرده است.
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، فریده روشن بعد از ظهر امروز در جمع بانوان مهارت‌آموز در ادارات فنی و حرفه‌ای استان با اشاره به ضرورت برخوردار شدن بانوان از توانمندی‌های مهارتی اظهار کرد: ما در اصفهان توانسته‌ایم با توسعه آموزش‌های مهارتی، زمینه‌های ایجاد اشتغال پایدار را برای بانوان در سطح شهرستان‌های استان فراهم کنیم.

وی به ارائه آموزش‌های مختلف مهارتی در کارگاه‌‌های آموزشی به زنان اشاره کرد و ادامه داد: زنان اصفهانی می‌توانند با استفاده از آموزش‌های مهارتی زمینه‌های اشتغال‌زایی خود را فراهم کنند.

رئیس آموزش، پژوهش و برنامه‌ریزی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان تصریح کرد: زنان بدون‌سرپرست می‌توانند با قرار گرفتن زیر پوشش آموزش‌های فنی و حرفه‌ای زمینه‌‌های درآمدزایی و اشتغال خود را در سطح جامعه فراهم کنند.

وی به نقش آموزش در توسعه شهر‌ها و روستا‌ها اشاره کرد و افزود: تقویت توانمندی‌های زنان در بخش‌های مختلف از جمله آشپزی، خیاطی، تولید گل و گیاه و موارد دیگر سبب توانمند‌سازی زنان به عنوان یکی از اقشار تأثیر‌گذار جامعه می‌شود.

روشن در پایان متذکر شد: آموزش‌های مهارتی در این اداره براساس نیاز روز جامعه به افراد ارائه می‌شود و ما برای برگزاری دوره‌ای مختلف آموزشی برای بانوان از آمادگی کامل برخوردار هستیم.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=212062
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد