۷ سال پیش

ایجاد ۱۱۳ فرصت شغلی برای نیازمندان جویای کار اشتهاردی
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

 

مدیرکمیته امداد امام خمینی اشتهارد گفت: با دو روش اعطای تسهیلات خوداشتغالی و مشاغل خانگی ۱۱۳ فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت و نیازمندان جویای کار غیرتحت حمایت ایجاد شد.

جهت مشاهده اخبار اشتغال مددجویان اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی استان البرز، باقر شاه‌بیگ با اشاره به اینکه این حجم از اشتغالزایی در ماه منتهی به اردیبهشت امسال انجام شده است، اظهار کرد: برای ایجاد این تعداد فرصت شغلی رقمی معادل ۱۳ میلیارد ریال هزینه شده است که بخش عمده آن از محل اعتبارات قرض‌الحسنه بانک‌ها تخصیص یافت.
وی افزود: توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت از طریق مشاوره شغلی، ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و کسب و کار، پرداخت تسهیلات اشتغالزایی  و … انجام می‌شود.
این مسؤول یادآور شد: فرصت‌های شغلی براساس استعداد و توانایی‌های مددجویان و نیازمندان جویای کار انجام می‌پذیرد.
مدیرکمیته امداد اشتهارد بیان کرد: تسهیلات پرداختی به نیازمندان جویای کار در حوزه مشاغل خانگی، بین ۵۰ تا ۸۰  میلیون ریال و در حوزه مشاغل کارآفرین ۲۵۰ تا ۳۰۰ میلیون ریال است و در زمینه‌های دامپروری، کشاورزی، صنایع دستی و خدماتی اعطا می‌شود.
شاه‌بیگ گفت: این نهاد به منظور پایداری طرح‌های اشتغالزایی به مددجویان کارآفرین خدمات بیمه‌ای ارائه می‌کند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=601435
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد