۷ سال پیش

ایجاد ۱۵ هزار شغل مشاغل خانگی در مازندران

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

۱۵ هزار شغل مشاغل خانگی در مازندران ایجاد شد

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار مشاغل خانگی اینجا کلیک کنید


 استاندار مازندران گفت: ۱۵ هزار شغل در سال ۹۴ در حوزه مشاغل خانگی و خرد در استان ایجادشده است
به گزارش خبرنگار مهر، ربیع فلاح جلودار ظهر یکشنبه در حاشیه آغاز اردوهای جهادی در استان مازندران وجود سه هزار گروه جهادی در کشور را ظرفیت بزرگی برای سازندگی در کشور خواند و گفت: باوجود تأکیدات مقام معظم رهبری حجت برهمه ما تمام است و همه باید برای تحقق اقتصاد مقاومتی و عملیاتی کردن آن اقدام  کنیم.
وی با بیان اینکه رونق تولید و افزایش اشتغال باید دغدغه همه در استان باشد افزود: سازمان‌دهی نیروها اگر در استان به‌خوبی صورت گیرد و روستاها به‌عنوان کانون تولید تقویت شوند بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.
استاندار مازندران تصریح کرد: ظرفیت سه هزار پایگاه مقاومت استان ظرفیت عظیمی برای حرکت‌های جهادی و اقتصاد مقاومتی است و از ظرفیت فنی و حرفه‌ای برای توسعه و کارآفرینی و آموزش مهارت‌ها استفاده شود.
فلاح جلودار بیان کرد: تقویت فعالیت‌های دانش‌بنیان و بهره‌گیری از بیش از هزار و ۲۰۰ مرکز آموزشی فنی و حرفه‌ای استان می‌تواند زمینه تربیت نیروهای خلاق و حرفه‌ای را در استان فراهم کند
وی نقش صداوسیما را در تبیین گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی و ترویج اردوهای جهادی بسیار مهم برشمرد و گفت: به فرهنگ جهادی و تلاش و کار جهادی نیازمندیم و باید از همه ظرفیت‌های درونی برای حل مشکلات اقتصادی استفاده کنیم.
استاندار مازندران افزود: تقویت و توسعه بازارچه‌های محلی برای معرفی دستاوردهای صنایع‌دستی و تولیدات روستائیان می‌تواند زمینه حمایت و پشتیبانی از آنان را فراهم می‌کند.
وی با بیان اینکه فضای مازندران فضای کار و تلاش و سازندگی است گفت: از وجب خاک مازندران و دریا و جنگل برای تولید استفاده کنیم.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=609764
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد