۸ سال پیش

بالابردن بهره وری در محل کار با پخش موسیقی

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

پخش موسیقی در محل کار بهره‌وری را بالا می‌برد

بیش از سه چهارم (77درصد) کسب‌و‌کارهای کوچک و متوسط معتقدند که پخش موسیقی در محل کار روحیه کارکنان را افزایش می‌دهد و فضای بهتر و محیط کاری بهتری را برای کارکنان و مشتریان فراهم می‌آورد.
به گزارش مارکتینگ نیوز، تحقیقات جدید منتشر شده از سوی دو سازمان صدور مجوز موسیقی به نام‌های PPL و PRS for Music، نشان داد که سکوت در محل کار نشانه خوبی نیست و 22درصد کسب و‌کارها اعتراف کردند برای اینکه در محیط ساکت و بی‌روح کار نکنند، حاضرند دست به هر کاری بزنند. حتی حاضرند عقد یک معامله در محیط ساکت و آرام را از دست بدهند ولی در محیطی شاد کار کنند.
براساس یک پژوهش دیگر با حضور 1008 صاحب شرکت‌های کوچک و متوسط، دو سوم (65 درصد) از کسب‌و کارها معتقدند پخش موسیقی در محل کار، بهره‌وری کارمندان را بالا می‌برد. علاوه بر این 40درصد آنها معتقد بودند موسیقی فروش آنها را افزایش داده و نتایج بسیار خوبی را برای‌شان به ارمغان آورده است. این تحقیق همچنین نشان داد که 75درصد از کسب‌و‌کارهای کوچک و متوسط بر این باورند که موسیقی پس‌زمینه در محیط کار، استرس کارمندان را کاهش می‌دهد و به شکستن سکوت حاکم بر سازمان کمک می‌کند.
دکتر ویکی ویلیامسون، روانشناس در این خصوص می‌گوید: «موسیقی تاثیر مثبتی بر حال و هوا و احساسات مشتری نیز دارد و باعث واکنش‌های روانی فیزیولوژیک یا ارتباط ذهنی موسیقی با خاطرات‌شان می‌شود. در مقابل، سکوت باعث معذب شدن مشتریان شده و بر رفتار آنها تاثیر منفی دارد.»

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=379681
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد