۷ سال پیش

بانوان بیشترین متقاضیان اشتغال در استان کرمان هستند
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

 

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان بانوان را بیشترین متقاضیان اشتغال در استان کرمان دانست.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار اشتغال بانوان اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرنگار مهر، فاطمه‌السادات حسینی پیش از ظهر یکشنبه در جلسه کارگروه اشتغال استان کرمان در سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری اظهار کرد: با توجه به اینکه کرمان به عنوان پایلوت، الگوی اقتصاد مقاومتی انتخاب شده است قطعا نقش بانوان در اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی مهم است.

وی با گفت: بسیاری از بانوان ما با دست خالی از دو سال گذشته فعالیت‌های خود در زمینه اشتغال را آغاز کرده‌اند و  اشتغالزایی خوبی در حوزه مشاغل خانگی داشته‌اند به طوری که بین ۳۰ تا ۸۰۰ شغل را برای بانوان در منزل ایجاد کرده اند.

مدیرکل بانوان و خانواده استانداری کرمان با توجه به اینکه بانوان، بیشترین متقاضیان اشتغال در استان کرمان هستند، گفت: برای بانوان متقاضی اشتغال به ویژه زنان سرپرست خانوار باید نگاه ویژه ای شود.

حسینی اضافه کرد: یکی از معضلاتی که در بحث اشتغال بانوان وجود دارد بحث بیمه قالی بافی در استان کرمان است که هر چه سریعتر باید نسبت به رفع آن اقداماتی انجامی شود چرا که در استان کرمان به خصوص روستاها اشتغال خوبی را ایجاد کرده است.

وی گفت: طرح ساماندهی اشتغال بانوان استان کرمان و یک طرح در مورد اشتغال پنج روستا در هر شهرستان  را داریم که در دست اقدام است.

حسینی ادامه داد: اگر به صورت بسیجی همه سازمان های دولتی و مردمی همکاری داشته باشند تعداد بیشتری از بانوان در روستاها را می توان فعال کرد که لازمه آن تصمیم سازی و تصمیم گیری در محل روستاست.

مدیرکل بانوان و خانواده استانداری کرمان یادآور شد: روستا ها با قانع بودنشان نسبت به حداقل تسهیلات کارهای بسیار خوبی را انجام می دهند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=609751
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد