نمایش:
  • اخبار استخدامی
  • اخبار کارمندان
  • اخبار کارگران
  • اخبار بازنشستگان

اخبار کارمندان

درخواست بخش خصوصی برای تعطیل شدن شنبه به‌جای پنجشنبه

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایسنا، فعالان بخش خصوصی درخواست تعطیلی شنبه ها به جای پنجشنبه ها را دارند اما باید منتظر ماند و دید در صحن علنی مجلس چه تصمیمی در رابطه با تعطیلات آخر هفته گرفته خواه...

30 فروردین 1403 جزئیات بیشتر

امیدواری برای اتمام کار طرح ساماندهی کارکنان دولت تا خردادماه

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایلنا، حسین گودرزی، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: در تلاش برای رایزنی در خصوص رفع ایرادات و تصویب طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت هستیم.

30 فروردین 1403 جزئیات بیشتر

ضرورت بکارگیری معاون پرورشی در مدارس غیردولتی

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری قدس آنلاین، رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی بر ضرورت بکارگیری معاون پرورشی در مدارس غیردولتی تاکید کرد.

29 فروردین 1403 جزئیات بیشتر

کدام گروه ها در روز پنجشنبه تعطیل خواهند شد؟

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری قدس آنلاین، معاون حقوقی مجلس و استان‌های سازمان اداری و استخدامی به تشریح جزئیات در خصوص دستگاه هایی که مشمول تعطیلی پنجشنبه می شوند پرداخت.

29 فروردین 1403 جزئیات بیشتر

کارانه پرستاری تا حدودی ترمیم می شود!

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری مهر، معاون درمان وزارت بهداشت گفت: کارانه گروه پرستاری تا حدودی ترمیم خواهد شد و افزایش ضریب K از 20 به 30 هزار تومان در نظر گرفته شده است.

29 فروردین 1403 جزئیات بیشتر

ساماندهی 40 درصد معلمان رسمی ابتدایی در نظام دوری

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایسنا، معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش‌ و پرورش گفت: چهل درصد معلمان رسمی در نظام دوری ساماندهی شده و فعالیت سه ساله با دانش آموزان خواهند داشت.

28 فروردین 1403 جزئیات بیشتر

لغو کسر 45 درصدی از حقوق دانشجو معلمان

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایسنا، هیئت عمومی دیوان عدالت اداری با ابلاغ بخشنامه ای، کسر از حقوق 45 درصدی دانشجو معلمان را ابطال کرد.

28 فروردین 1403 جزئیات بیشتر

کدام مشاغل مشمول تعطیلی آخر هفته ها نمی‌ شوند؟

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایلنا، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: تعطیلی های پنجشنبه های آخر هفته شامل بانک ها و برخی دستگاه های خدماتی نمی شود.

28 فروردین 1403 جزئیات بیشتر

بانک ها نیز مشمول تعطیلی پنجشنبه می شوند!

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایسنا، یکی از اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: در صورتی که تعطیلی پنجشنبه ها تصویب گردد، بانک ها نیز شامل این تعطیلی خواهند شد.

27 فروردین 1403 جزئیات بیشتر

ابلاغ نرخ حق بیمه درمان قابل کسر از حقوق کارمندان

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایرنا، نرخ حق بیمه درمان قابل کسر از حقوق کارمندان توسط معاون اول رئیس جمهور به دستگاه های مربوطه ابلاغ گردید.

27 فروردین 1403 جزئیات بیشتر

تصویب کاهش ساعت کاری کارکنان به 40 ساعت در هفته

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایرنا، سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس از کاهش ساعت کاری کارکنان به 40 ساعت در هفته خبر داد.

27 فروردین 1403 جزئیات بیشتر

برگزاری جلسه هیات عالی نظارت جهت رفع ایرادات طرح ساماندهی

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری میزان، عضو هیئت رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در تلاش هستیم تا طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت را تا قبل از پایان مجلس یازدهم به نتیجه برسانیم.

26 فروردین 1403 جزئیات بیشتر

ممنوعیت نقل و انتقال معلمان حق‌التدریس و آموزشیاران قبل از 10 سال ابطال شد

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایسنا، بر اساس هیات عمومی دیوان عدالت اداری، ممنوعیت نقل و انتقال معلمین حق‌التدریس و آموزشیاران قبل از 10 سال باطل شد.

25 فروردین 1403 جزئیات بیشتر

بررسی طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در کمیسیون اجتماعی

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایرنا، طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در روز یکشنبه 26 فروردین ماه در کمیسیون اجتماعی مجلس بررسی خواهد شد.

25 فروردین 1403 جزئیات بیشتر

ساعت کاری کارکنان قوه قضاییه به روال سابق بازگشت

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایسنا، معاون منابع انسانی قوه قضاییه از بازگشت ساعت کاری کارکنان اداری قوه قضاییه به روال عادی خبر داد.

25 فروردین 1403 جزئیات بیشتر

پرداخت حقوق فصل زمستان معلمان حق‌التدریس به‌ زودی

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری بازار کار، معاون وزارت آموزش‌ و پرورش گفت: حقوق زمستان 1402معلمان حق‌‌ التدریس به‌ زودی واریز خواهد شد.

25 فروردین 1403 جزئیات بیشتر

تغییر ساعت کاری ادارات از 15 خرداد ماه

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایلنا، مصطفی رجبی مشهدی سخنگوی صنعت برق از تغییر ساعت کار ادارات از 15 خردادماه خبر داد.

20 فروردین 1403 جزئیات بیشتر

هر چه زودتر طرح ساماندهی کارکنان دولت تعیین تکلیف شود!

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری مهر، نماینده مردم بافق و مهریز در مجلس شورای اسلامی گفت: باید هرچه زودتر طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت شفاف سازی و تعیین تکلیف شود.

20 فروردین 1403 جزئیات بیشتر

کف و سقف حقوق پیشنهادی برای اعضای هیات علمی

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری مهر، معاون وزارت علوم به تشریح جزئیات در خصوص کف و سقف حقوق پیشنهادی برای اعضای هیات علمی دانشگاه ها پرداخت.

20 فروردین 1403 جزئیات بیشتر

آخرین وضعیت طرح کاهش ساعت کاری کارکنان دولت

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری برنا، رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: دولت و مجلس جهت کاهش ساعت کاری ادارات در حال همکاری می باشند.

19 فروردین 1403 جزئیات بیشتر