• ۱۳۹۵/۰۱/۲۶
  • 0k نظر «نمایش»

برنامه دانشگاه آزاد سیستان و بلوچستان برای افزایش اعضای هیات علمی

برنامه دانشگاه آزاد سیستان و بلوچستان برای افزایش اعضای هیات علمی

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

 

 رییس دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: هم اکنون در دانشگاه آزاد اسلامی استان ،بیش از ۳۴۵ نفر عضو هیئت علمی رسمی و تمام وقت و هزار نفر هیئت علمی پاره وقت همکاری می کنند.

جهت مشاهده اخبار جذب هیات علمی اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا )-منطقه سیستان و بلوچستان ،دکتر امین رضا کمالیان در نخستین کنفرانس ملی ریاضیات و کاربردهای آن در علوم صنعت واقع در تالار علامه حلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان،اظهار کرد: با توجه به نامگذاری سال جاری توسط مقام معظم رهبری به اقتصاد مقاومتی،اقدام و عمل و مطالعات اقتصاد مقاومتی با نگرش اقتصاد اسلامی باید به سوی تجاری شدن پیش رفت.
وی تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان متشکل از ۶ واحد دانشگاهی و ۲ مرکز آموزشی است که بیش از ۳۰ درصد بار آموزشی این استان را بر عهده دارد.
دکتر کمالیان با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی استان حدود ۳۰ هزار دانشجو از ۹۲ هزار دانشجو را در بر دارد افزود:جمعیت دانشجویی تحصیلات تکمیلی این دانشگاه قریب به ۶۰ درصد دانشجویان را تشکیل می دهد.
وی ادامه داد:قسمت اعظم تحصیلات تکمیلی در واحد جامع زاهدان ،زابل،ایرانشهر و دانشگاه بین المللی چابهار مشغول به تحصیل می باشند.
وی با اشاره به اینکه از زمان تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی در استان تا به امروز قریب به ۷۵ هزار فارغ التحصیل از واحدهای استان توسط این دانشگاه تقدیم جامعه شده است ،اضافه کرد: با توجه به گسترش بخش تحصیلات تکمیلی استان شاهد افزایش این تعداد در آینده خواهیم بود.
وی بیان کرد: با توجه به سیاست جدید دانشگاه و با توجه بر برنامه ششم و بودجه سال ۹۵ در مسیری گام برداشته ایم که بتوانیم در سال جاری ۱۴۰ نفر هیئت علمی در رشته های مختلف به ویژه پزشکی استخدام کنیم.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان گفت: این مجموعه عظیم دانشگاهی در راستای رسیدن به مطالبات رهبری توانسته در حوزه درآمدزایی ،سامانه آزمایشگاه‌های همکار آزاد (ساها) موفق عمل کند.
وی با بیان اینکه هدف دانشگاه رفتن به سوی تجاری شدن است،اذعان کرد: تاکنون ۶۳ آزمایشگاه زیرساخت خود را از آموزشی به تجاری تغییر داده اند و تا به امروز در واحد زاهدان ۳۳ آزمایشگاه ، ۱۴ کارگاه و یک گلخانه تحت عنوان مجتمع گلخانه ای استان با مساحت بیش از ۱۳ هکتار فعالیت خود را آغاز کرده است.
وی با توجه به موفقیت‌های کسب شده توسط این دانشگاه در زمینه های علمی و پژوهشی ،گفت: در راستای دستیابی به اقتصاد مقاومتی، از ابتدای سال ۹۴تاکنون ۳ مرکز رشد از سوی دانشگاه آزاد اسلامی در استان راه‌اندازی شده است.
کمالیان تصریح کرد: اولین مرکز رشد در واحد زاهدان با ۱۲ واحد فناور فعال و ۷ شرکت دانش‌بنیان دایر است که برنامه‎ریزی‎ها و اقدامات لازم برای راه‌اندازی شهرک فناوری آزاد (شفا) در فضایی به مساحت ۹۷ هکتار انجام شده است.
این مسؤل همچنین از کسب رتبه های برتر در بخش علمی و پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد و اظهار کرد: این دانشگاه موفق به کسب مدال طلا جایزه ویژه کشور روسیه ،کسب مقام اول رشته مسیر یاب حرفه ای، کسب مقام دوم رشته امدادگر پیشرفته، کسب مقام دوم ربات انسان‌نما کلاس A، کسب مقام دوم لیگ شناسایی پرواز اتوماتیک از سوی عضو هیات علمی این واحد دانشگاهی و کسب مقام اول در نخستین دوره سازه های ماکارونی، کسب مقام برگزیده برتر در جشنواره بسیج دانشجویی شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=578177
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد