۷ سال پیش

احتمال برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در شهریور امسال
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

 جزییات استخدام 10 هزار نفر در آموزش و پرورش

جهت مشورت و تبادل نظر در رابطه با آزمون استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید


معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان از جذب 10 هزار نفر از طریق آزمون استخدامی در آموزش و پرورش خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌‌شود این آزمون همزمان با آزمون دستگاه‌های اجرایی کشور در شهریور ماه برگزار شود.

نعمت‌الله موسی‌پور معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان در گفت‌‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، از استخدام 10 هزار نفر در آموزش و پرورش خبر داد و گفت: امسال برای طرح مهارت‌آموزی حرفه‌ای معلمان، 10 هزار نفر ظرفیت داریم که این افراد پس از پذیرفته شدن در آزمون استخدامی آموزش و پرورش برای گذراندن دوره‌های آموزشی به دانشگاه فرهنگیان می‌آیند.

وی با بیان اینکه باقی‌مانده‌های ردیف‌ استخدامی سال گذشته انتخاب معلم، در آزمون استخدامی ادارات دولتی که شهریور ماه برگزار می‌شود درج شده است و تعدادی از افراد نیز ثبت نام کردند، افزود: وزارت آموزش و پرورش قبلاً به ما وعده داده است که اگر بتواند قبل از برگزاری آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور، ردیف اسخدامی بگیرد،‌ این آزمون با آن آزمون استخدامی مشترک برگزار می‌‌شود و امیدواریم با توجه به اینکه ردیف اخذ شده است آزمون استخدامی آموزش و پرورش نیز 19 شهریور ماه برگزار شود.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان با بیان اینکه دوره یکساله آموزشی مهارت‌آموزی پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی باید از مهرماه شروع شود، گفت: سال گذشته این دوره خیلی طول کشید و از اسفند ماه شروع شد به همین سبب دوره نه چندان رضایت‌بخشی برگزار شد و مشکلات آموزشی و اجرایی زیادی داشتیم که امیدواریم امسال بتوانیم دوره آموزشی یکسال مهارت را بدون مشکلی آغاز کنیم.

وی تصریح کرد: عمده‌ترین مشکل ما این است که باید منطبق بر شرایط اجرای مدرسه، آموزش‌هایمان را دنبال کنیم یعنی از همان اول مهر که دانش‌آموزان به مدرسه می‌روند مهارت‌آموزان و کسانی که دوره‌های کارورزی را طی می‌کنند باید بتوانند در مدرسه حضور پیدا کرده و تمام شرایط واقعی مدرسه را تجربه کنند.

موسی‌پور تصریح کرد: تأخیر در اعلام نتایج و پذیرش عملاً این انطباق با شرایط طبیعی مدرسه را دچار مشکل می‌کند و آموزش‌ها به کیفیت‌ کمتر می‌انجامد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=654283
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد