۷ سال پیش

بهره‌مندی مشمولان از کسری خدمت در ازای ترجمه کتاب
اطلاعات بیشتر

 

رئیس دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی خراسان‌شمالی گفت: مشمولان خدمت سربازی می‌توانند با ترجمه کتاب از کسری خدمت سربازی بهره‌مند شوند.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار نظام وظیفه و معافیت خدمت سربازی اینجا کلیک کنید


به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه خراسان‌شمالی، سرگرد سجاد نامور افزود: دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی خراسان‌شمالی از مشمولان خدمت وظیفه عمومی که شرایط لازم برای انجام “ترجمه کتاب” دارند، با امتیاز کسری خدمت حمایت می‌کند.
وی با اشاره به شرایط این طرح، تصریح کرد: داشتن مدرک کارشناسی ارشد و بالاتر در رشته ادبیات یا مترجمی زبان، داشتن مدرک رسمی از مراجع معتبر ملّی با عنوان مترجم رسمی و چاپ و ترجمه حداقل یک کتاب رسمی یا مقاله معتبر از جمله شرایط پژوهشگاه علوم انتظامی و مطالعات اجتماعی ناجا برای استفاده مشمولان از طرح کسری خدمت سربازی است.
وی ادامه داد: برابر دستورالعمل جدید، دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد نیز با ارائه گواهی از دانشگاه محل تحصیل، مشمول این طرح می‌شوند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=621039
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد