۱۰ سال پیش

بیکاران میناب سرکار می روند
No Image

بیکاران میناب سرکار می روند

منقضی شده

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

 اشتغال 21 درصدی مقرری بگیران بیمه بیکاری در شهرستان میناب طی هشت ماهه سال جاری

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مسعود شکاری اظهار کرد: اشتغال این تعداد افراد از طریق تبصره یک ماده 6 بیمه بیکاری صورت گرفته و مجموع مقرری بگیران بیمه بیکاری این شهرستان 139 نفر است.

 

وی ادامه داد: طی این مدت نیز 21 نفر از مقرری بگیران برای آموزش و فراگیری مهارت در یکی از رشته های فنی و حرفه‌ای به مراکز فنی و حرفه‌ای معرفی شدند.

 

شکاری افزود: بیمه بیکاری از قانون‌های حمایتی محسوب می‌شود که قانونگذار سعی کرده با پرداخت مقرری بیمه بیکاری از کارگران بیکاری که به صورت غیر ارادی از کار اخراج و طبق قانون، مستحق دریافت بیمه بیکاری شناخته شده‌اند، حمایت کند.

 

به گفته سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی میناب، هدف از بیمه بیکاری، پرداخت مزد به کارگران تا رفع بحران اخراج و پیدا کردن شغل جدید مطابق سابقه حق بیمه است.

 

به گزارش ایسنا، بیمه شدگانی که قبل از بیکار شدن حداقل دارای شش ماه سابقه پرداخت حق بیمه بوده یا قرار داد اشتغال آنها در واحدهای صنعتی و تولیدی به اتمام رسیده باشد، به شرط دارا بودن یکسال سابقه کار و با ارایه قرارداد یکساله پس از تایید علت اخراج و تشخیص کمیته تشخیص، امکان استفاده از مقرری بیمه بیکاری را خواهند داشت.

 

برابر تفاهم‌نامه و دستورالعمل اجرایی موضوع تبصره یک ماده 6 قانون بیمه بیکاری که بین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان تامین اجتماعی منعقد شده، آن دسته از کارفرمایانی که جهت تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود از مقرری بگیران بیمه بیکاری سازمان تامین اجتماعی استفاده کنند صندوق بیمه بیکاری، حقوق کارگران مذکور را به میزان 90 درصد مقرری پرداخت کرده و مابقی حقوق و مزایای آنان به میزان 10 درصد از سوی کارفرما پرداخت می‌شود.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=33690
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد