۸ سال پیش

زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

تاریخ توزیع کارت آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار تحصیلی اینجا کلیک کنید


مشاور عالی سازمان سنجش گفت: کارت شرکت در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر سال ۱۳۹۵ دانشگاه پیام‌نور از دوشنبه ۱۰ اسفند منتشر می‌شود.

حسین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر مهر سال 1395 دانشگاه پیام نور 64 هزار و 543 نفر ثبت‌نام کرده‌اند که 48.26 درصد زن و 51.74 درصد مرد هستند این آمار نسبت به آمار داوطلبان سال 94 که 80 هزار و 574 نفر بود 16 هزار و 31 نفر یا 19.90 درصد کمتر است.

وی افزود:‌ کارت شرکت در آزمون از دوشنبه 10 اسفند 94 لغایت چهارشنبه 12 اسفند بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد.

مشاور عالی سازمان سنجش گفت:‌ آزمون کارشناسی ارشد فراگیر مهر 1395 دانشگاه پیام نور پنج‌شنبه 13 اسفند در 99 شهرستان برگزار می‌شود که ظرفیت پذیرش 20 هزار و 960 نفر است.

توکلی ادامه داد: اطلاعیه‌ای درباره تاریخ، نحوه دریافت پرینت کارت شرکت در جلسه آزمون امروز یک‌شنبه (دوم اسفند) بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=555699
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد