۷ سال پیش

تجدید نظر در تعریف مشاغل سخت و زیان آور الزامی است
اطلاعات بیشتر

 

 مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد گفت: باید در تعریف مشاغل سخت و زیان آور تجدید نظر کرد زیرا هر کار سختی لزوما زیان آور نیست.

جهت مشاهده آخرین اخبار مشاغل سخت اینجا کلیک کنید


به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی این اداره کل ، محمدحسین ریاحی در نشست مشورتی با مدیران فولاد آلیاژی گفت: صیانت از نیروی کار و حمایت از کارفرمایان به صورت همزمان و توأمان از وظایف این اداره کل است.
وی با اشاره به مشکلات بخش فولاد افزود: باید تمهیداتی اندیشید تا عوامل تولید در عرصه فولاد به صورت زنجیره ای در کنار هم قرار گیرند و مواد اولیه به شکل مدرن تولید شود تا تولیدکنندگان بعدی بتوانند در شرایط بهتری از آن بهره برداری کنند.
مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی یزد با تاکید بر لزوم تعریف جدید مشاغل سخت تصریح کرد: با این تعریف جدید می توان از تجربه و تخصص نیروهای زبده و مهارت دیده بیش از پیش استفاده کرد و شرایطی فراهم آورد که با بازنشستگی زودهنگام، شرکت ها و صنایع وابسته به فولاد از وجود متخصصان این عرصه بی بهره نمانند.
مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی نیز در این جلسه با تقدیر و تشکر از برگزاری این نشست مشورتی و حمایت های همه جانبه وزارت متبوع بر خصوصی سازی در صنعت فولاد کشور تاکید کرد.
محمدابراهیم قدیریان با بیان اینکه متاسفانه ساختار انسانی در بخش های خصوصی، شبیه ساختار دولتی است و کمتر به واقعیت نزدیک است، خواستار توجه بیشتر به خصوصی سازی در راستای اصل ۴۴ قانون اساسی شد.
وی اظهار امیدواری کرد تا با جلوگیری از فرار مغزها و بازگشت جوانان نخبه به کشور و اعتماد به دانشمندان متعهد و متخصص، چرخ های تولید در عرصه فولاد دوباره به گردش درآمده و رکود فعلی پایان پذیرد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=611350
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد