۹ سال پیش

تدابیر ایمنی کارگران خدمات شهری

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

بخشی از رفت و روب شهر باید در ساعات پایانی شب انجام شود و تغییر ساعت کار رفتگران، امکانپذیر نیست.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران، گفت: بخشی از رفت و روب شهر باید در ساعات پایانی شب انجام شود و تغییر ساعت کار رفتگران، امکانپذیر نیست.
مجتبی عبداللهی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص پیشنهاد مدیر کمیته بحران شورای شهر تهران که درخواست کرده بود به دلیل افزایش حوادث برای رفتگران در شب، ساعات کاری آنها را تغییر دهد گفت: ما در چندین ساله به معیشت و ایمنی رفتگران بسیار توجه کرده‌ایم. اما بخشی از کار آنها در شب انجام می‌شود. ما نمی‌توانیم به شهروندان بگوییم زباله‌های خود را صبح‌ها بیرون بگذارند.
وی ادامه داد: ویژگی این شغل آن است که بخشی از فعالیت‌های آنها در شب انجام شود، زیرا امکان آن فعالیت‌ها در روز فراهم نیست.
معاون خدمات شهری شهرداری تهران اضافه کرد: ما برای افزایش ایمنی رفتگران در شب، از لباس های شب رنگ استفاده کرده‌ایم و به دنبال روش هایی برای افزایش ایمنی آنها هستیم.
عبداللهی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه چه زمانی طرح توجیهی پنج میلیون نهال را به شورا ارائه می‌کند، گفت: احتمالا منظور اعضای شورا، ارسال مکان‌هایی است که این نهال‌ها کاشته می‌شوند که بزودی آن را به شورا ارائه می‌کنیم. ما امکان کاشت بیش از پنج میلیون نهال در شهر را داریم و شهروندان نیز در این چند روز تغییرات در فضای سبز و کاشت نهال در سطح شهر را متوجه شده‌اند.
به گزارش مهر، چندی پیش معصومه آباد رئیس کمیته بحران شورای شهر تهران با ارائه آماری از افزایش حوادث رانندگی در شب برای رفتگران و کارگران خدمات شهری پیشنهاد کرده بود ساعات کاری آنها تغییر کند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=264697
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد