۹ سال پیش

تدوين سند توسعه اشتغال پايدار

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

تدوين سند توسعه اشتغال پايدار در خوزستان

معاون پارلماني و امور استان‌های وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي گفت:‌ سند توسعه اشتغال با نگاه اشتغال پايدار در خوزستان تدوين و به زودي اجرا مي شود.

علی اکبر طاهايي در جلسه مشترك هم انديشي اعضاي شوراي هماهنگي ادارات تابعه وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي كه امروز، يكم آذرماه در اهواز برگزار شد عنوان كرد: ‌از مهمترين اقداماتي كه در هشت ماهه سال جاري انجام شده صدور دفترچه بيمه سلامت براي افزون بر 350 هزار نفر خوزستاني است.

وي افزود: همچنين از جمله اقداماتي كه اداره‌كل تعاون، كار و رفاه اجتماعي خوزستان با مشاركت اداره كل بهزيستي اين استان و استانداري براي تقويت فعاليت‌هاي خود اشتغالي در قالب حمايت از مشاغل خانگي انجام شد، اختصاص منابع مالي براي معتادان بهبود يافته است كه به بازار كار معطوف شوند.

معاون وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي با اشاره به توسعه خدمات درماني در خوزستان بيان كرد: ‌با توسعه خدمات درماني توسط سازمان تامين اجتماعي هم اكنون خوزستان در جايگاه دوم كشور خدمات رساني درماني قرار دارد.

طاهايي تصريح كرد: ‌توسعه و تسري خدمات درماني به مناطق حاشيه اروندكنار يكي از مطالبات مهم نمايندگان آبادان بود كه اين موضوع به زودي پي‌گيري خواهد شد.

وي خاطر نشان كرد:‌ خوزستان يك منطقه ثروتمند و بالقوه است كه نياز به گام های بزرگ براي بالفعل شدن دارد. آسيب هاي جدي در طول هشت سال دفاع مقدس به اين استان وارد شد و علي‌رغم اجراي برنامه‌هاي مختلف توسعه اي در آن، ‌هنوز جايگاه واقعي خود را در اقتصاد ملي به دست نیاورده است.

معاون وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي اظهار كرد: ‌استفاده از دفترچه‌هاي سلامت هزينه‌هاي درمان را كه در گذشته 90 درصد از جيب بيمار بود به 10 درصد و بعضا زير اين رقم كاهش داده است.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=191648
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد