۷ سال پیش

تسهیلات بانکی شغل پایدار برای روستاییان ایجاد نمی‌کند
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

 

معاون عمرانی و توسعه شهری و روستایی وزیر کشور از وجود 32 هزار دهیاری در استان خبر داد و گفت: تزریق منابع مالی و تسهیلات بانکی به اقتصاد روستایی، شغل پایدار برای روستاییان ایجاد نمی‌کند و باید از این مرحله عبور کرد.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار استخدام روستائیان اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان‌شرقی، هوشنگ خندان‌دل در همایش نقش‌آفرینان عرصه اقتصاد روستایی در تبریز با بیان اینکه باید به دنبال ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی بود، اظهار داشت: شغل پایدار زمانی در روستاها محقق می‌شود که تولید رقابت‌پذیر در آن رواج پیدا کرده و بازار مصرف برای تولیدات آن فراهم باشد.
وی، لازمه حرکت به سمت ایجاد اشتغال پایدار و با دوام در روستاها را ایجاد کارگروه‌های تخصصی در حوزه‌های مختلف اقتصاد دانست و افزود: ایجاد و راه‌اندازی این کارگروه‌ها برای تعیین چارچوب‌های اشتغال در راستای اقتصاد مقاومتی لازم و ضروری است.
خندان دل گفت: در حال حاضر اقتصاد ایران با چالش‌های مختلفی مواجه است که اشتغال های ناکارآمد از آن جمله است و به همین دلیل طی سال‌های اخیر شاهد نرخ بالای بیکاری، تزلزل در منابع ملی و در نتیجه پایین بودن درآمد سرانه بوده‌ایم که شاید جبران این خسارات زمان طولانی را طلب کند.
وی از دست رفتن ثروت عمومی کشور را از آثار منفی بی‌توجهی به ایجاد اشتغال پایدار در کشور خواند و گفت: این وضعیت در آینده آثار مخربی بر کل اقتصاد و مسایل فرهنگی خواهد داشت.
خندان دل، شبکه‌های دهیاری‌ها در کشور را مزیتی بسیار مهم و تاثیرگذار در تحقق اقتصادمقاومتی بیان و اظهار داشت: وجود بیش از 32 هزار و 500 دهیاری با 110 هزار عضو شوراهای اسلامی روستاها در کشور، سرمایه و دارایی بسیار غنی به شمار می‌رود که باید از این ظرفیت برای پیشبرد اهداف اقتصادی مقاومتی نهایت استفاده را کرد.
وی، انتخاب آذربایجان‌شرقی به عنوان پایلوت اقتصادمقاومتی را نشات گرفته از پتانسیل‌های بالای این استان عنوان کرد و افزود: وجود دو هزار دهیاری و پنج هزار و 500 عضو شورای اسلامی روستاها این نوید را می‌دهد که با ایجاد کارگروه‌های مختلف و تخصصی زمینه‌های لازم و کافی برای ایجاد تحرک در اقتصاد روستاها فراهم شود.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=611448
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد