۷ سال پیش

تشدید برخورد با مشمولان غایب از خدمت سربازی در همدان
اطلاعات بیشتر

 

معاون وظیفه عمومی نیروی انتظامی استان همدان گفت: با سربازان بیش از ۸ سال غیبت و فراری در استان همدان برخورد خواهد شد.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار نظام وظیفه و معافیت خدمت سربازی اینجا کلیک کنید


علیرضا خزائی،  معاون وظیفه عمومی نیروی انتظامی استان همدان به خبرنگار شبستان گفت: سال گذشته در استان همدان زیر ۵۰۰ نفر مشمول غایب و سرباز فراری بیش از ۸ سال غیبت داشتیم و با افراد دارای بیش از ۸ سال غیبت در دستور کار سازمان وظیفه عمومی برخورد خواهد شد .
وی افزود: براساس قانون بودجه ۹۵ افراد مشمول و سرباز فراری دارای بیش از ۸ سال غیبت می‌توانند به دفاتر پلیس+۱۰ مراجعه کنند و با تحویل مدارک مورد نیاز براساس مدرک تحصیلی و پرداخت جریمه غیبت از خدمت سربازی تا زمان صلح معاف شوند.
وی با بیان اینکه مشمولان غایب به ازای هر سال غیبت اضافه‌تر از ۸ سال باید ۱۰ درصد کل مبلغ جریمه را به حساب خزانه واریز کنند، تصریح کرد: همچنین مشمولان غایب متأهل ۵ درصد و به ازای هر فرزند ۵ درصد از جریمه غیبت را مورد بخشش قرار می‌گیرند.
معاون وظیفه عمومی نیروی انتظامی استان همدان خاطرنشان کرد: مبالغ پایه برای پرداخت جریمه معافیت از خدمت سربازی برای مشمولان غایب با مدرک تحصیلی زیر دیپلم ۱۰ میلیون تومان، مدرک دیپلم ۱۵ میلیون تومان، فوق دیپلم ۲۰ میلیون تومان، لیسانس ۲۵ میلیون تومان، فوق لیسانس ۳۰ میلیون تومان، دکترای غیرپزشکی ۳۵ میلیون تومان و دکترای پزشکی ۴۰ میلیون تومان  و پزشک متخصص ۵۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.
خزائی ابراز داشت: در زمانی که کارفرمائی در کارگاه خصوصی، دولتی و نیمه خصوصی سربازان فراری را به اشتغال گیرد باید جریمه یک سرباز در یکسال را به مبلغ ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان پرداخت کند و در صورت تکرار جریمه سه سرباز را بمشمول می شود.
وی گفت: سال گذشته روش دستگیری و اخذ تعهد در سامانه پلیس + ۱۰ را در برنامه داشتیم که برخی دفترچه می‌گرفتند اما غیبت می‌کردند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=615881
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد