• ۱۳۹۵/۱۲/۰۱
  • 0k نظر «نمایش»

تشکیل کارگروهی برای بررسی لایحه استخدامی شهرداری‌ها

تشکیل کارگروهی برای بررسی لایحه استخدامی شهرداری‌ها

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

تشکیل کارگروهی برای بررسی لایحه استخدامی شهرداری‌ها

جهت مشورت و تبادل نظر در رابطه با آزمون استخدامی شهرداری ها اینجا کلیک نمایید


رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با یادآوری لایحه استخدامی شهرداری‌ها، گفت: هرگونه دخل و تصرف وزارت کشور در شیوه استخدامی شهرداری‌ها غیرقابل قبول است.
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم ملکان در مجلس، سلمان خدادادی، با اشاره به اینکه کلیات لایحه استخدامی شهرداری‌ها در کمیسیون اجتماعی به تصویب رسیده است، اظهار داشت: در خصوص بررسی جزئیات این لایحه تاکنون چندین جلسه با شهرداران کلانشهرها برگزار شده است، ضمن اینکه مقرر بود جلسه‌ای نیز هفته گذشته با حضور مسؤولان شهرهای با جمعیت بیش از 20 هزار برگزار شود اما متاسفانه با توجه به رسیدگی مجلس به ایرادات لایحه برنامه ششم در صحن علنی مجلس این جلسه برگزار نشد.

نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی افزود: لایحه ارسالی به مجلس از سوی وزارت کشور در خصوص استخدام شهرداری‌ها به صورت کلی است و مشخص نیست دولت در این لایحه خواهان تغییر و یا اصلاح چه ماده‌ای از قانون استخدام شهرداری‌ها است، بنابراین تمام این لایحه در 3.5 سطر در برگیرنده تمام قوانین استخدامی شهرداران کل کشور است؛ ضمن اینکه این لایحه تمام اختیارات مربوط به استخدامی شهرداری‌ها را در حیطه اختیارات وزارت کشور قرار می‌دهد.

وی تاکید کرد: میزان اعتبارات، جذب و به کارگیری در شهرداری‌ها طبق این لایحه توسط وزارت کشور تعیین می‌شود یعنی سازمان همیاری‌های شهرداری‌ها زیر نظر معاونت عمرانی وزارت کشور باید تصمیم‌گیری‌ها درخصوص استخدام شهرداری‌ها را انجام دهد؛ اما شهرداری یک موسسه عمومی غیردولتی بوده و نظارت بر عملکرد آن توسط شورای شهر صورت می‌گیرد، بنابراین دخل و تصرف دولت در این خصوص مشکلاتی را به وجود می‌آورد.

خدادادی با تاکید بر اینکه دخل و تصرف وزارت کشور در روند کلی استخدام، نظارت، جذب و تعداد نیروی شهرداری‌ها ایجاد مشکل می‌کند، گفت: کمیسیون اجتماعی به دنبال رفع مشکلات است و تاکنون دو جلسه نیز برگزار شده است، البته کارگروهی تخصصی برای بررسی نظرات شهرداران کلانشهرها و شهرهای کوچک‌تر در خصوص این لایحه تشکیل شده است، بررسی این لایحه دارای حساسیت‌هایی است که باید با دقت بیشتری مورد توجه قرار گیرد.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، افزود: به طور حتم با آغاز به کار مجدد کمیسیون‌های تخصصی مجلس این موضوع در دستور کار کمیسیون اجتماعی قرار می‌گیرد.

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=753487
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد