۷ سال پیش

تصویب افزایش ۱۴ درصدی حقوق بازنشستگان

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

 

 هیئت دولت در جلسه عصر دیروز خود با افزایش ۱۴ درصدی همه مستمری‌های بازنشستگی، از کار افتادگی و مجموع مستمری بازماندگان مشمولان سازمان تأمین اجتماعی از ابتدای سال ۱۳۹۵ موافقت کرد.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار مربوط به اخبار حقوق بازنشستگان اینجا کلیک کنید


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، حداقل حقوق بازنشستگان و مستمری‌ بگیران در سال گذشته 712 هزار تومان بود که با افـزایش 14 درصدی، این مبلغ امسال به 812 هزار تومان می رسد.
به گفته وزیر کار 2 میلیون و 800 هزار بازنشسته و مستمری‌ بگیر حقوق جدید خود را با 14 درصد افزایش از بیستم خردادماه  دریافت خواهند کرد.
همچنین براساس مجوز دولت واحدهای فعال تولیدی که به جهت حوادث غیرمترقبه و آثار مالی تحریم‌های اقتصادی ظالمانه و نوسانات ارزی نتوانستند به موقع حق بیمه نیروهای شاغل خودرا پرداخت کنند، می‌توانند ضمن برخورداری از بخشودگی تمام یا قسمتی از جرایم دیرکرد، نسبت به تقسیط بدهی‌های حق بیمه براساس توافق با سازمان تأمین اجتماعی اقدام کنند.
لایحه الحاق ایران به پروتکل اختیاری کنوانسیون حقوق کودک در مورد بکارگیری کودکان در منازعه مسلحانه  از دیگر مصوبات نشست هیئت دولت بود.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=609786
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد