۷ سال پیش

تعیین وضعیت پرداخت معوقات پذیرفته شدگان آزمون استخدامی
اطلاعات بیشتر

 

معاون آموزش دانشگاه فرهنگیان گفت: پذیرفته‌شدگان بایستی پیش از شروع امتحانات نسبت به پرداخت معوقات خود اقدام کنند.

جهت مشورت و تبادل نظر در رابطه با آزمون استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید


نعمت‌اله موسی‌پور معاون آموزشی دانشگاه فرهنگیان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش  گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص وضعیت پرداخت شهریه پذیرفته‌شدگان در آزمون استخدامی سال گذشته گفت: ۵۰ درصد از هزینه‌های دوره آموزشی توسط آموزش و پرورش پرداخت می‌شود و متقاضیان فقط ۵۰ درصد از هزینه‌ها را باید پرداخت کنند.
وی ادامه داد: متقاضیان میزان پرداختی را باید طی دو دوره مجزا واریز کنند که در دوره اول ۷۰۰ هزار تومان و در دوره دوم ۶۵۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است.
معاون آموزشی دانشگاه فرهنگیان افزود: این مبلغ بدون احتساب هزینه‌های جابه‌جایی محل تحصیل در نظر گرفته شده است و چنانچه متقاضیان خواهان خدمات دیگری نظیر تغییر محل تحصیل باشند باید مبلغ جداگانه‌ای را بپردازند.
موسی‌پور عنوان کرد: براساس برنامه‌ای که دانشگاه پیش‌بینی کرده بود کلاس‌های آموزشی ۲۵ نفره بود اما با توجه به اینکه برخی متقاضیان خواهان جابه‌جایی محل تحصیل خود بودند با پرداخت مبلغی مازاد کلاس‌هایی با جمعیت کمتر تشکیل شد.
معاون آموزشی دانشگاه فرهنگیان عنوان کرد: اغلب متقاضیانی که هزینه دوره اول را نپرداختند تعهد دادند تا در دوره دوم معوقات خود را نیز پرداخت کنند.
موسی‌پور یادآور شد: چنانچه فردی تا قبل از امتحانات تسویه حساب نکرده باشد امکان شرکت در امتحانات را ندارد.
وی بیان کرد: آموزش و پرورش نیز طی روزهای اخیر ۵۰ درصد از تعهدات که قرار بود بپردازد اجرایی کرده است.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=616243
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد