۷ سال پیش

تعیین وضعیت کلیه آموزشیاران نهضت تا سال ۹۲

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

تعیین وضعیت کلیه آموزشیاران نهضت تا سال 92

جهت ورود به صفحه اصلی استخدام آموزشیاران نهضت سوادآموزی اینجا کلیک کنید


رییس سازمان نهضت سوادآموزی گفت: کلیه آموزشیاران نهضت سواد آموزی تا سال 92 تبدیل وضعیت شده و به استخدام آموزش و پرورش درآمده اند.

علی باقرزاده رییس سازمان نهضت سوادآموزی در گفت و گو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص ارائه برنامه درنظر گرفته شده برای وضعیت آموزشیاران اظهار داشت: همانطور که پیش از این نیز بیان شده در حال حاضر اکثریت قریب به اتفاق آموزشیاران همکاری کننده با این سازمان در سال 1390 تبدیل وضعیت شده و اکنون در وزارت آموزش و پرورش مشغول به کار هستند.

وی با بیان اینکه در مورد آموزش دهندگانی که از طریق شرکت های طرف قرارداد اقدام به فعالیت های سواد اموزی می کنند شرایط متفاوت است، عنوان کرد: براساس قانون اصلاح تبصره 10 ماده 70 قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمان حق التدریس و آموزشیاران نهضت سواد آموزش مصوب 95/8/26 مجلس شورای اسلامی کلیه آموزشیاران غیر مستمر و آموزش دهندگانی که از سال 1379 تا 1391 بصورت مستمر یا غیر مستمر در فعالیتهای سوادآموزی همکاری کرده اند مشمول قانون مذکور هستند.

رییس سازمان نهضت سوادآموزی بیان کرد: کلیه آموزشیاران نهضت سواد آموزی تا سال 92 تبدیل وضعیت شده و به استخدام آموزش و پرورش درآمده اند و فقط 84 نفر از آنان باقی مانده است.

وی تصریح کرد: البته با پیگیری های و مکاتبات صورت گرفته مقرر شده این افراد کما فی السابق به صورت قراردادی فعالیت خود را ادامه دهند.

باقرزاده درباره وضعیت بیسوادی در استان های کشور بیان کرد: با توجه به نتایج سرشماری سال 1390 در زمینه وضعیت سواد که توسط مرکز آمار ایران منتشر شده در گروه سنی 49-10 سال که اکنون گروه هدف سازمان قرار دارند، استان های خوزستان با 88.38 درصد، آذربایجان غربی با 78.50درصد و سیستان و بلوچستان با 76.60درصد در انتهای لیست با سوادی استان ها قرار دارند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=704877
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد