۸ سال پیش

تغییرات در پذیرش دکترای ۹۵
No Image

تغییرات در پذیرش دکترای ۹۵

منقضی شده

منقضی شده
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

 

مشاور عالی سازمان سنجش گفت:‌ در آزمون دکترای سال ۹۵ مانند سال‌های گذشته آزمون علمی سهم ۳۰ درصدی ندارد بلکه نتایج اعلام شده از سوی دانشگاه‌ها ملاک عمل است.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار تحصیلی اینجا کلیک کنید


حسین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم در پاسخ به این پرسش «آیا در آزمون دکترای سال 95 حد نصاب نمره در هر رشته از سوی دانشگاه‌ها مشخص می‌شود؟» اظهارداشت: کارنامه سنجش علمی داوطلبان که شامل نمرات خام، تراز و نمره کل است، هفته اول اردیبهشت سال 95 بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد.
وی افزود: داوطلبان مطابق محتویات و اطلاعات رشته‌های تحصیلی مندرج در دفترچه راهنما که از 10 اردیبهشت در اختیار آنها قرار می‌گیرد و  با مطالعه دقیق ظرفیت پذیرش و اطلاعیه‌های هر دانشگاه برای بررسی سوابق علمی، آموزشی، پژوهشی، مصاحبه و آزمون تخصصی به دانشگاه‌های ذی‌ربط مراجعه خواهند کرد.
مشاور عالی سازمان سنجش گفت:‌ کارنامه علمی داوطلبان شامل نمره کل نهایی آنهاست و هر دانشگاهی اعلام خواهد کرد که برای رشته‌های موجود به افرادی اجازه می‌دهد، متقاضی پذیرش شوند که نمره آنها از حدنصاب اعلام شده کمتر نباشد.
توکلی ادامه داد: داوطلبان با توجه اطلاعیه دانشگاه‌ها برای بررسی سوابق علمی و مصاحبه تخصصی مراجعه خواهند کرد و حتی ممکن است، دانشگاهی از آنها امتحان هم بگیرد پس از طی این مراحل نتایج به سازمان سنجش اعلام می‌شود.
وی با بیان اینکه در آزمون دکترای سال 95 مانند سال‌های گذشته آزمون سهم 30 درصدی ندارد، عنوان کرد:‌ نتایج اعلام شده از سوی دانشگاه‌ها ملاک عمل است.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=562583
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد