۷ سال پیش

تقویم زمانی آزمون‌های سال ۹۵
No Image

تقویم زمانی آزمون‌های سال ۹۵

منقضی شده

منقضی شده
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

تاریخ برگزاری کنکور سراسری و ارشد

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار تحصیلی اینجا کلیک کنید


 تقویم زمانی برگزاری آزمون‌های سال ۹۵ مشخص است و براین اساس آزمون سراسری در تاریخ ۲۴ و ۲۵ تیر ماه،‌ کنکور ارشد در تاریخ ۱۶ و ۱۷ اردیبهشت و کاردانی به کارشناسی ۲۲ مرداد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، ثبت‌نام برای آزمون سراسری سال 1395 از تاریخ 19 بهمن تا 28 بهمن 94 انجام شد. این آزمون در تاریخ 24 و 25 تیر 95 برگزار خواهد شد.

این آزمون برای پذیرش دانشجو در دوره‌های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، نیمه حضوری، مجازی، پردیس‌های خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام نور، مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی و همچنین کدرشته محل‌های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود.

** 16 و 17 اردیبهشت زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد

ثبت‌نام برای آزمون کارشناسی ارشد سال 95 در تاریخ 16 تا 22 آذر 1394 صورت گرفت و این آزمون در تاریخ 16 و 17 اردیبهشت برگزار خواهد شد.

اطلاعیه سازمان سنجش درباره نحوه دریافت کارت شرکت در آزمون برگ راهنما، تاریخ، محل و نحوه برگزاری آزمون دوشنبه 6 اردیبهشت روی سایت سازمان سنجش قرار داده می‌شود و در نشریه پیک سنجش نیز در روزهای دوشنبه 6 اردیبهشت و 13 اردیبهشت منتشر می‌شود.

کارت شرکت در جلسه آزمون و برگ راهنما از دوشنبه 13 اردیبهشت لغایت چهارشنبه 15 اردیبهشت روی سایت سازمان قرار داده می‌شود و داوطلبان می‌توانند در این مهلت نسبت به دریافت کارت شرکت در جلسه آزمون ارشد اقدام کنند.

** 24 مرداد آغاز ثبت‌نام نوبت دوم دکترای تخصصی

زمان ثبت‌نام نوبت دوم دکترای تخصصی سال 95 از تاریخ 24 مرداد تا 30 مرداد 95 انجام خواهد شد و زمان برگزاری آزمون 7 آبان است.

** ثبت‌نام آزمون کاردانی به کارشناسی از 11 خرداد 95

ثبت‌نام برای آزمون کاردانی به کارشناسی سال 1395 در تاریخ 11 خرداد تا 18 خرداد 1395 انجام می‌شود و این آزمون در تاریخ 22 مرداد برگزار خواهد شد.

** 22 اردیبهشت 95 زمان برگزاری آزمون کاردانی فنی‌وحرفه‌ای

زمان ثبت‌نام آزمون کاردانی فنی‌وحرفه‌ای از تاریخ 22 اردیبهشت تا 29 اردیبهشت 95 انجام می‌شود و این آزمون در تاریخ 22 مرداد 95 برگزار خواهد شد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=582315
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد