۷ سال پیش

توسعه مشاغل خانگی با افزایش واحدهای تولیدی کوچک
اطلاعات بیشتر

 

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی بر توسعه مشاغل خانگی با توجه به محدود شدن کشاورزی در حوزه دریاچه ارومیه با افزایش واحدهای تولیدی کوچک و متوسط تاکید کرد.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار مشاغل خانگی اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، محسن مددی ظهر امروز در سومین جلسه شورای مدیران اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی اظهار داشت: اجرای دوره‌های آموزشی، تفریحی و رفاهی برای فرزندان کارکنان و برگزاری جشنواره معرفی جوان مهارت آموخته برتر از جمله برنامه‌های فرهنگی و آموزشی اوقات فراغت جوانان در اداره کل فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی است.
وی تصریح کرد: ارائه آموزش‌های مهارتی به جامعه هدف در کاشت و تولید محصولات جایگزین و نیز استفاد از ظرفیت‌های توریسم و گردشگری بهترین جایگزین طرح مشاغل حوزه دریاچه ارومیه است.
مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی با تأکید بر ضرورت ارائه آموزش‌های مهارتی به بانوان روستائی به عنوان بخش دیگری از ضرورت مقابله با این بحران، اذعان داشت: توسعه مشاغل خانگی با توجه به محدود شدن کشاورزی در حوزه دریاچه ارومیه با توسعه واحدهای تولیدی کوچک و متوسط با سرمایه کم، اشتغال پایدار را در این حوزه تقویت خواهد کرد.
این مسؤول اعلام کرد: استعدادیابی و شناسایی جوانان مستعد برای حضور در مسابقات ملی و جهانی مهارت، معرفی و برگزاری دوره‌های آموزشی منجر به تولید و فروش ( مشاغل خرد و خانگی ) برنامه‌های اجرایی این اداره است.
مددی معرفی مهارت آموختگان به مراکز حمایتی، ایجاد ظرفیت‌های اشتغال‌زایی فنی و حرفه‌ای از جمله صدور مجوز آموزشگاه‌های آزاد ، کارت مربی گیری و … را از دیگر برنامه‌ها در این خصوص عنوان کرد.
مدیرکل فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی با بیان اینکه برای اوقات فراغت جوانان در تابستان امسال نیز برنامه‌های ویژه‌ای داریم، اظهار داشت: در این خصوص دوره‌های مهارتی برای جوانان برگزار می‌شود.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=624063
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد